Ongeluk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BigMac

Berichtdoor BigMac » 12 jul 2004 16:01

mini schreef:Eigenlijk mag ik van de dok niet uit m'n bed. Maar Marjolijn had verteld over jullie warme meeleven en ik moet jullie toch even bedanken. Alles gaat langs me heen. Maar tot nu toe kan ik het aan door de kracht van God en steun van de mensen. Maurits was het liefste wat ik had. Maar ik leef nog. Zullen jullie niet vergeten om God daar ook voor te danken. Bij Dirk-jan gaat de beademing er vandaag af, dat is wel even spannend. Met de rest van de groep gaat het lichamelijk goed. Zullen jullie ook niet vergeten te bidden voor de mensen die bij het stuur zaten. Ik had het ook kunnen zijn. Maurits zijn tijd was op, anders was het wel anders gebeurd. Donderdag wordt Linette begraven en vrijdag Maurits. Jullie zullen vandaag en morgen ook de advertenties wel zien in de krant. Sorry als ik wazig ben, maar m'n hoofd doet nog heel raar. Dus ik ga nu weer stoppen. Blijf bidden, dat is niet het laatste maar het eerste wat je kunt doen! Foto's van vertrek staan op Maurits' website www.kukeluu.nl

Veel liefs van Ilse

Ilse... heeel erg veel sterkte! We zullen voor jullie bidden. We hopen zelf donderdag ook naar Roemenie te vertrekken met een groep, we denken veel aan jullie! Dit kan ons ook overkomen, je wil er niet aan denken tot het dichtbij komt. Ook de anderen uit jullie groep en de ouders: heel veel sterkte!

Lfs

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 12 jul 2004 16:33

BigMac schreef:
Ikke21 schreef:Zijn er namen van de rest van de jongelui bekend? Vrienden van mij gingen ook naar Roemenie en ik weet niet of ze hier bij zitten en ik krijg ze ook niet aan de telefoon.

Gingen die ook vorige week? Ik hoop zelf as donderdag te vertrekken naar Roemenie, ik hoop dat je vrienden bij die groep zitten!

Ja ze vertrekken idd a.s. donderdag.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 jul 2004 16:41

Gecondoleered met het verlies van twee vrienden. Ik wens voor al de groep en hun naasten veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.

Ik zal voor jullie bidden.

Gerdien

MissDelta
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor MissDelta » 12 jul 2004 17:33

Gecondoleerd! Veel sterkte.....

Steviniella
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Steviniella » 12 jul 2004 18:01

Bij deze wil ik iedereen van harte condoleren.

Mijn gedachten gaan allereerst uit naar de ouders van Maurits en Linette.

Ook de overige familie, vrienden, kennissen of andere bekenden hebben veel kracht nodig!

Ik denk aan de anderen, die bij het ongeluk betrokken waren. Sommigen voor mij geen onbekenden. Om hun privacy te bewaren wil ik geen namen noemen. Ook deze mensen hebben het gebed hard nodig!!

Iedereen wens ik heeel veel sterkte toe. In gedachten ben ik dichtbij hen, en wens hen Gods kracht toe. Zijn hulp, troost en alles wat zij (persoonlijk) nodig hebben.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 jul 2004 18:05

Toen ik het hoorde afgelopen week, wist ik niet wie het waren en of ik personen kende die erbij waren. Nu ik vandaag op refoweb keek en zag dat slowchat gesloten was in verband mt een ongeval, bekroop mij een beklemming en kippenvel. Nadat ik het gelezen heb, staan de tranen mij in de ogen.
Waarom zij? Die zoveel dingen wilden doen voor andere mensen. Waarom………

Nu moet ik denken aan een leerkracht die zei, tijdens een dodelijk ongeluk op de lager school van een klasgenoot.
We zijn als stofjes in de ogen des Heren. Zo nietig en teer en klein en zwak zo …..

Wanneer zou ik aan de beurt zijn?

Voor dicht en nabije mensen veel sterkte en gecondeleerd.

Dat God jou/ jullie/ u mag helpen en vertroosten in alles.

Gera

stippeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor stippeltje » 12 jul 2004 18:57

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende tijd.

Marjolein
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marjolein » 12 jul 2004 19:02

ook ik wil alle betrokkenen en nabestaanden van harte condoleren met dit zware verlies! Ik hoop en bid dat dit ongeval een ieder alleen maar dichterbij God zal brengen! Moge God jullie steunen en behoeden voor opstand! Ik bid voor jullie!

lauraatje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

condoleance

Berichtdoor lauraatje » 12 jul 2004 20:14

Familie en vrienden van Maurits en Linette,

ik wil bij deze iedereen condoleren met het verlies van maurits en linette.
Zo jong en dan al moeten sterven! Vreselijk.
We rekenen er nooit op, maar toch gebeurt het!
Laat de Heere deze roepstem heiligen aan ons aller harten!
Ik bedoel dit niet om vroom te praten, maar wel dat we er allemaal bij worden bepaald!

Liefs Laura

Theo de Koning

Berichtdoor Theo de Koning » 12 jul 2004 21:09

Vreselijk, van harte alle familie en vrienden gecondoleerd. Zo plotseling kan het eeuwigheid zijn. Zijn wij bereidt? Liggen wij veilig in Christus wonden? We moeten nu op zo'n ontzettende manier er bij bepaald worden dat het leven een damp is. Beseffen wij, die nog in de genadetijd leven, dat ons leven echt maar een handbreed is gesteld. Misschien zijn we er wel achter gekomen dat er iets met ons moet gebeuren, wil het wel zijn voor de eeuwigheid. Zoals Lot wist dat Sodom een zondige stad was. Hij moest uit Sodom, maar hij was pas veilig in Zoar. Zo moeten wij de toevlucht nemen tot Christus. Alleen daar ben je veilig.

Ik wil de familie en vrienden van de omgekomen jongeren heel veel sterkte toewensen. Wat moet je zeggen? Je bent verstomd. Ik wens jullie toe dat jullie je troost mogen zoeken bij Christus. Alleen Hij kan troosten.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 jul 2004 21:17

Ilse, dat je het nog op kan brengen om toch nog een reactie te plaatsen hier..

Woorden schieten echt tekort, en ik heb je post gelezen met een brok in mn keel.

Heel veel sterkte meid in deze vreselijke moeilijke tijd, en in de periode die voor je ligt!

Dit is alleen te dragen met kracht van boven.

Mark

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 jul 2004 22:31

Hoi Ilse,
ook ik moest moeite doen om niet te gaan huilen toen ik jouw berichtje las...
Heeeeel veel sterkte!!
Dianne

the_mask
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor the_mask » 12 jul 2004 23:02

Vreselijk :cry:!! Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 12 jul 2004 23:11

mini schreef:Eigenlijk mag ik van de dok niet uit m'n bed. Maar Marjolijn had verteld over jullie warme meeleven en ik moet jullie toch even bedanken. Alles gaat langs me heen. Maar tot nu toe kan ik het aan door de kracht van God en steun van de mensen. Maurits was het liefste wat ik had. Maar ik leef nog. Zullen jullie niet vergeten om God daar ook voor te danken. Bij Dirk-jan gaat de beademing er vandaag af, dat is wel even spannend. Met de rest van de groep gaat het lichamelijk goed. Zullen jullie ook niet vergeten te bidden voor de mensen die bij het stuur zaten. Ik had het ook kunnen zijn. Maurits zijn tijd was op, anders was het wel anders gebeurd. Donderdag wordt Linette begraven en vrijdag Maurits. Jullie zullen vandaag en morgen ook de advertenties wel zien in de krant. Sorry als ik wazig ben, maar m'n hoofd doet nog heel raar. Dus ik ga nu weer stoppen. Blijf bidden, dat is niet het laatste maar het eerste wat je kunt doen! Foto's van vertrek staan op Maurits' website www.kukeluu.nl

Veel liefs van Ilse

Ilse,

Wat fijn dat je zo de kracht van onze God ervaart! Voor jullie allemaal: Heel veel sterkte en Kracht van Boven bij voortduur toegebeden!!
En je kunt erop rekenen dat er voor jullie wordt gebeden!!!! Ik hoop en bid dat jullie juist nu heel dicht bij God leven, en alles van Hem verwachten!

Hendrik Pieter
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 12 jul 2004 23:12

Refowebbers,

Je hebt het stukje van Ilse gelezen, en daaruit blijkt dat het gebed zin heeft en kracht geeft! God verhoort!
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik doe het nogmaals omdat je het niet vaak genoeg kunt zeggen: Blijf voor deze mensen bidden!!!!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Terug naar “Archief”