mini schreef:Eigenlijk mag ik van de dok niet uit m'n bed. Maar Marjolijn had verteld over jullie warme meeleven en ik moet jullie toch even bedanken. Alles gaat langs me heen. Maar tot nu toe kan ik het aan door de kracht van God en steun van de mensen. Maurits was het liefste wat ik had. Maar ik leef nog. Zullen jullie niet vergeten om God daar ook voor te danken. Bij Dirk-jan gaat de beademing er vandaag af, dat is wel even spannend. Met de rest van de groep gaat het lichamelijk goed. Zullen jullie ook niet vergeten te bidden voor de mensen die bij het stuur zaten. Ik had het ook kunnen zijn. Maurits zijn tijd was op, anders was het wel anders gebeurd. Donderdag wordt Linette begraven en vrijdag Maurits. Jullie zullen vandaag en morgen ook de advertenties wel zien in de krant. Sorry als ik wazig ben, maar m'n hoofd doet nog heel raar. Dus ik ga nu weer stoppen. Blijf bidden, dat is niet het laatste maar het eerste wat je kunt doen! Foto's van vertrek staan op Maurits' website www.kukeluu.nl
Veel liefs van Ilse
Ilse... heeel erg veel sterkte! We zullen voor jullie bidden. We hopen zelf donderdag ook naar Roemenie te vertrekken met een groep, we denken veel aan jullie! Dit kan ons ook overkomen, je wil er niet aan denken tot het dichtbij komt. Ook de anderen uit jullie groep en de ouders: heel veel sterkte!
Lfs