en samen met God kunnen we het wel aan,
alleen.. het zal wel heel erg moeilijk worden.
plus.. er is een regel: geen seks voor t huwelijk.
maar er is OOk een 2e..: beter trouwen dan branden van begeerte..
tjah

Moderator: Moderafo's
nicx schreef:wat moet je nou doen als je een jaar verkering hebt, en over anderhalf jaar wel wil trouwen, MAAR HIJ wil perce nog n hbo opleiding, dus moet je NOG eens 4 jaar wachten voor je kunt gaan trouwen, omdat het niet echt haalbaar is (vanwege omstandigheden..) om te trouwen tijdens zijn studie..
en hij heeft die studie echt nodig. en hij kan m halen. dus hij moet m halen..
zucht.
essieee schreef:Even een vraagje.....
Is er hier op refoweb dusss
ook een soort 'groep' van luitjes die een vriend(in) hebben met een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar( of meer)???
Lijkt me namelijk wel boeiend om daar met mensen van gedachten te kunnen wisselen. Tussen mij en matt zit bijv. 13 jaar!
Ik stel dde vraag eerst aan jullie voordat ik een topic open waar niemand interesse in heeft.....
LegoDoos schreef:Lieve dr. Love,
Op de laatste RefoWebBarbecue was er een meisje dat graag met me op de foto wilde. Daar had ik geen probleem mee, maar het vervelende is dat ik haar niet kan vergeten.Hebt u misschien tips hoe ik weer met haar in contact kan komen?
Met vriendelijke groeten,
Lego
Ps: ik heb de foto even bijgevoegd
columbus schreef:lieve Legodoos,
Ik kan je helpen. het is heel begrijpelijk dat je haar niet kan vergeten, ik kan dat ook niet (eigen ervaringen ik hoef haar ook niet te vergeten en dat is best een lekker gevoel)
nu is het geval dat ik haar telefoonnummer heb! jajanu zou ik aan haar kunnen vragen (haar=Rosekapje) want ze zit op dit moment bij me op schoot
![]()
vergeet niet, ik voel met je mee
essieee schreef:Even een vraagje.....
Is er hier op refoweb dusss
ook een soort 'groep' van luitjes die een vriend(in) hebben met een leeftijdsverschil van ruim 10 jaar( of meer)???
Lijkt me namelijk wel boeiend om daar met mensen van gedachten te kunnen wisselen. Tussen mij en matt zit bijv. 13 jaar!
Ik stel dde vraag eerst aan jullie voordat ik een topic open waar niemand interesse in heeft.....
LegoDoos schreef:Lieve dr. Love,
Op de laatste RefoWebBarbecue was er een meisje dat graag met me op de foto wilde. Daar had ik geen probleem mee, maar het vervelende is dat ik haar niet kan vergeten.Hebt u misschien tips hoe ik weer met haar in contact kan komen?
Met vriendelijke groeten,
Lego
rosekapje schreef:Mijn vraag is dan ook weet je zeker dat je met haar (met mij) in contact wil komen als je het vervelend vind als je aan haar denken moet? ()
Zo ja, laat het me weten, samen komen we er wel uit![]()
LegoDoos schreef:rosekapje schreef:Mijn vraag is dan ook weet je zeker dat je met haar (met mij) in contact wil komen als je het vervelend vind als je aan haar denken moet? ()
Zo ja, laat het me weten, samen komen we er wel uit![]()
Lieve dr. Rosekapje,
Ik ben bang dat ik dat niet goed in woorden weer kan geven.. Bovendien vind ik het forum daar te openbaar voor.![]()
Echter, in real life zou ik het zeker goed duidelijk kunnen maken..![]()
Eveneens liefdevolle groeten
jvwingerden56 schreef:hmmm real live is niets voor mij...veel te verlegen vooral is het wel eens gebeurd hoor.... tjah......
en geloof me....het is egt irri
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten