Mariamagdalena schreef:Maar is hier nou niemand realistisch? Heeft niemand hier ooit een ongeluk gehad en is in het ziekenhuis terecht gekomen? Dan ben je toch financieeel helemaal failliet? En als je per ongeluk een miljonair aanrijdt, en die is voor zijn leven invalide, waardoor hij zijn duurbetaalde baan niet meer kan uitoefenen. Hoe betaal je dan de schadeclaim van miljoenen euro's? Want dat krijg je.
zeker! maar ik denk niet dat je daar op af moet gaan. Als God het verbied dan mag je het ook niet doen. God zal dan zorgen dat er niks ergs gebeurt. En als het dan wel gebeurt is het Zijn wil.
Mijn oma heeft bij elkaar 3 jaar in het ziekehuis gelegen, heeft nu 2 jaar 24 uur per dag zorg thuis en toch is ze niet verzekerd. Ik vindt het best... Maar wat als mijn oma het niet meer kan betalen?
moet ik dan bijbetalen, of is het Gods wil dat mijn oma dan geen zorg meer krijgt. Als ik dan zorg verleen, grijp ik dan niet in Gods besluiten.
nee, volgens mij mag ik alle middelen op aarde gebruiken om mensen te helpen, om risicos in te dammen.