Jup hij is cool. Je hebt de keuze uit 3 modes. Quick race, challenge of online.
Quick race krijg je gewoon een baan waar je kunt racen. Hierbij kun je dan kiezen uit vier auto's: Ford Mustang GT, Ford Mustang GT(getuned), Porsche Cayman S, Porsche Cayman S(getuned). Deze mode heb ik verder nog niet echt geprobeerd.
Bij Challenge krijg je de keuze uit drie challenges. Naam van nr 1 ben ik even vergeten maar daar moet je 1 minuut bij de politie zien weg te blijven. Daarna moet je ze zien kwijt te raken. Dit kun je doen door hard te racen. Als je de politie bent kwijtgeraakt kom je in de zogenaamde cooldown mode. Als dat metertje vol is en je bent geen politieauto tegengekomen dan heb je gewonnen. Je kan ondertussen ook een politieauto tegen komen. Dan ben je de klos want dan moet je ze opnieuw zien kwijt te raken.
Challenge2 is de Tollbooth challenge. Daar moet je binnen een bepaalde tijd bij een tolpoortje zien te komen. Ook hier kun je politie tegen komen. De manier waarop het gebeurd vind ik wel mooi gedaan. Je krijgt ineens een soort flits te zien waarin je de politieauto ziet staan. Daarna keer je weer terug naar je auto. Waarna je gewoon doorgaat met je challenge.
Challenge3 draait om het doorbreken van 6 blokkades. Hier word je op een snelweg gespawnt in een dodge viper. Al snel heb je een stuk of 6 politiewagens achter je aan die je achtervolgen. Politie kwijtraken kan ook op een bijzondere manier de zogenaamde pursuitbrekers. Op de kaart zijn een soort driehoekjes te zien als je daar heen rijd zie je bijv een tankstation waar je dan tegen een benzinepomp aanrijd. De benzinepomp ontploft dan helemaal. Voor de politie die achter je aanrijd is het vrij lastig om jou dan nog te volgen omdat er dan een soort "blokkade"

op de weg ligt. Als je de politie dan kwijt bent kom je weer in de cooldown mode. Je kunt dan naar een soort verstopplekken toe rijden. Daar kan de politie je niet meer vinden en heb je de challenge dus gewonnen.
Iets wat je vooral niet moet proberen is bijv je auto tegen een muur te parkeren. De politieautos achter je beginnen je dan in te sluiten. Daarbij begint ook een metertje vol te lopen richting "busted" Als hij vol is ben je opgepakt en krijg je een filmpje te zien waarin je in een politieauto gezet word. Ook leuk is dat je aan het eind te zien krijgt wat je allemaal gesloopt hebt. Je krijgt daar bounty's voor. Onder ander kun je die krijgen voor hard rijden, politieauto's slopen of eigendommen vernielen. Een voorbeeld hiervan is als je door een hek knalt recht de golfbaan op

. Leuk is dat je dan op je radio de politie hoort reageren.
"Suspect is going off road" "Suspect is going on golf course"
Grafisch is het spel ook enorm in orde. Mooie effecten alles goed opgebouwd.
Met mijn sempron 2200, 256 mb geheugen en radion 9800 pro 128 speel ik op 800*600 met het detail metertje helemaal vol. Onder het spelen heb ik nu (vrijwel) nergens last van. De schaduw van mijn auto ziet er nog niet helemaal geweldig uit ik denk dat ik ergens nog wat instellingen mis ofzo.
Mijn broertje met athlon 64 3000+, 1024 mb geheugen en geforce 6600GT draait hem nu op 1280*1024 alles op max en dan draait alles ook prima. Dus voor de mensen die op mooie graphics geilen zit het wel goed
Ik moet nu gaan eten dus hier zullen jullie het voorlopig mee moeten doen.