Beste Marcus,
Cardinaal Bea was niet de eerste de beste, om openheid van zaken te geven tegenover de orde van Jezuiten. Maar nog even iets anders.
Hoe of waarom komen er nu "delen" van Rooms hkatholiek "geloof" in de Koran tercht, denk je! Waarom beste vriend, bewijs je nu de essentie van het feit dat de RKK aan de bakermat van de Islam stond. Lees eens Augustinus er op na, die zo nauw betrokken was bij de opvoeding van Mohammed en de visioenen, die Mohammed (inderdaad) kreeg madat hij de RK Staat had erkent.
Hoe juist is dan dit Bijbelgedeelt:
Johannes 3
3 Jezus antwoordde: "Luister goed, wie niet opnieuw geboren wordt, kan het Koninkrijk van God niet ontdekken."
Is het dan ook zo dat, als wij de Tegenstander navolgen en aanbidden (zelfs onbewust) wij dan ook van hem "visioenen" en een "navolging" geopenbaard krijgen? Ik denk van wel. Tenslotte moeten we beseffen dat Satan de Overste is van deze wereld is en dat hij gebaadt is bij leugens en valse infomatie. In Openbaring 19:10 vinden we de volgende informatie:
Openbaring 19
10 Ik viel voor hem neer om hem te aanbidden, maar hij zei: "Doe dat niet! Ik ben een dienaar van Jezus, net als u en uw broeders, die openlijk voor hun geloof in Jezus uitkomen. Aanbid God. De kern van alle profetie is het getuigenis van Jezus."
maar ook:
Openbaring 14
12 Het is nu wel duidelijk waarom Gods volk niet mag ophouden Gods geboden te gehoorzamen en in Jezus te geloven."
Daarom beste Marcus is het niet vreemd dat jij nu, uitgerekend aan ons meldt dat er "delen van het RK geloof" in de Koran zijn terecht gekomen. En hiermee dus, heb je onomwonden bewezen dat de RKK Staat de oprichter is van de Islam, want hoe anders is het dan zo dat "delen van de RKK Staat" in woord en/of geschrift nooit een deel van de Bijbel konden zijn. Welaan, beste vriend, omdat de RKK Staat nooit door de Schepper in het leven is geroepen, maar een menselijk maaksel is, zoals dus ook de Islam is, zoals je zelf nu hebt bewezen.
Heel bijzonder ook dat het getal 11 het "geluksnummer" is van de Islam!
11 spetember / 911 /en in 711 bezeten Islamitische legers onder leiding van Tariq ibn-Ziyad Spanje totdat ze het land in 1492 verlieten.
Het getal 11 is "heilig" omdat Mohammed 11 vrouwen /concubines had.
FASTIMA, de plaats in Portugal, waar de RK kerk meent dat daar Maria is verschenen, is dus genoemd naar de 11e vrouw van Mohammed.
Alle eer aan de Maangod, omwille van zijn "profeet" die er 11 vrouwen op nahield. Is de nu "christelijke" kerk, daar waar de de Bisschop regeert, een aanbidder geworden van de MAANGOD (Allah) en diens "Maria's" of is de RK Staat een waarlijke vertegenwoordiger van een Opgestane Heiland. Kan het dan ook zo zijn, dat "Maria" die als de moeder Gods wordt voorgesteld, in werkelijkheid Venus, zoals wel met zekerheid beweert kan worden, als we het Heidense Christendom onderzoeken naar de bron? Wie zich verraden voelt, mag het zeggen.
Wat heeft nu Rusland te maken met 11 september! Omdat direct na de eerst inslagen in de Twin towers, Amerikaanse legers zich spoorslags naar de Sovejet Unie begaven om bases te openen in de omringende landen, zoals Afganistan, Uzbekistan, Pakistan, Gregorgië en zo voort!
Opmerkelijk al deze Islamitisch-Westmacht operaties. Ja, opmerkelijk dat de aanvallen op de Twin Towers "toevallig" uitgebreid gefilmd konden worden, alsof er een regie ten grondslag aan deze opnamen lag aan de verschrikkelijke aanslag.
En waarom verscheen er enkele weken voordat de aanslag van 911 een feit werd, een kalender in de Arabische Staten (ik geloof Saudie Arabië het land dat eens een goede buur was van de USA en nu ineens vijandig lijkt te zijn) met daarop de twin towers, afgedekt deels met het silhouet van een Boeing 474. Allemaal hebben we het kunnen zien op de TV. Maar blijkbaar kon men de mensen van Al Qaida ineens niet vinden en wie had van hen ervoor ooit gehoord. En waarom deed men geen verwoedde pogingen om de aanslag te voorkomen. En zo "hopten" de leden van Al Quaida van Afganistan naar Irak, alsof ze op de trein gezet waren!! Logisch denken alleen al, maakt het mensen mogelkijk niet alles voor 'zoete' koke te slikken. Politici zijn maar gewoon mensen, ook al heten ze Bush of voor mijn part Saddam Houssein. Als ze in der blootje staan, dan blijken ze zondige mensen te zijn., die ook verlost moeten worden (van deze zondoge) aarde. maar ja, men moet eerst verlost willen worden, na de zonde te hebben ervaren als verkeerd, vals en moorddadig.
De Mensenmoordenaar van den beginne, moet eerst geopenbaard worden(De Mens der ongerechtigheid ook). En naar mate de tijd vordert en de wederkomst genaakt, des te drastischer worden God's oproepen aan de mens, en des te krachtiger de middelen! Wie in Openbaringen leert dat Jezus met een sikkel, dwars door Zijn volk gaat, als symbool voor het afsnijden van de banden met Hem, daar sommigen niet willen aanvaarden, slaat de schrik in eerste instantie op het hart. Wie echter goed leest, zal ontdekken hoe rechtvaardig deze handeling in feite is.
Wij konden het niet vermoedden, verdedigt zich de US Governent des tijds en nu. terwijl men steeds weer zegt dat "men een aanslag" vermoedt ten heden ten dage in Irak of een ander Arabisch land. Als men het "vermoedt" is er voorkennis anders lijkt het opzet. Althans zo zie ik dat! En hoe zit het dan met de "Geheime diensten" die er zo voor de "bescherming van het volk" zijn en "tot de besten ter wereld behoren:,zoals de himmelhoche Mosad van Israël en de onovertroffen CIA. Maar evengoed gaan de aanslagen door, zonder of met voorkennis.
Als we nu eens oprecht bidden voor openbaring, door de Heilige Geest, waarom wuiven we dan alle profetie, die notabene aan onze ogen voorbij gaat, weg! Net zoals het Joodse volk van het OT, de Profetie negeerde, terwijl deze in hun midden was, namelijk de Heiland Zelf.
En terwijl Mozes met de reddende wet en geboden, waarvan ook het oordeel afhing van het volk Israël, van de berg Sinai afdaalde wwerd hij weggehoond en aanbaden de Joden het Gouden Kalf terwijl zij meenden dat de Almachtige hen wel zou redden.
Terwijl dus de RK monikken en die van de Orthodox Griekse kerk in de Arabsiuche Staten werden afgeslacht, omdat Abouker, de Islamitsiche Generaal meende dat zij "uit de school van Satan" leerden, werden de trouwe navolgers van Jezus gered, door de sterke hand van de Almachtige Vader. Let wel, beste Marcus we spreken hier over de zelfde "liefdevolle" Jezus, die reeds was verschenen en opgevaren naar de hemel.
Ik wil maar zeggen; wie de geboden en wetten van de RKK Staat, ook door de burgerwetten van de USA hoger wil achten dan die van een Hemelse Verlosser, ook al zijn ze er van de Schepping af, die is verloren.
De Heilige Geest leert, troost en vermaand. Maar Hij gebruikt mensen om de Gemeente te waarschuwen. Jezus is er voor Zijn volk en waarschuwt, oook door mensen, zoals Hij in Openbaringen 10 en 14 laat zien, en het is nu inderdaad dan wel duidelijk waarom het noodzakelijk is waarom wij de geboden van de Heiland en een hemels Koninkrijk moeten navolgen:
12 Het is nu wel duidelijk waarom Gods volk niet mag ophouden Gods geboden te gehoorzamen en in Jezus te geloven."
Nu Hij zich openbaart in Openbaringen, door Johannes op Patmos, nu weer wijzen miljoenen "trouwe" Christenen Hem weer af, menende dat zij slechts door een menselijk geinterepeteerde vorm van (aardse) liefde denken gered te kunnen worden.
Daarom, naar welke Christelijke kerk zouden we moeten gaan, de kezue is niet moeilijk, fa daar waar Jezus centraal staat, ook in het nalven van de geboden. Hij is immers Heer over de Sabbat en niet de zondag:
Link 1:http://devrucht.groeit.nl/God/Jezus.html
Link 2: http://www.sign2god.com/ww/naardekerk.html
Link 3: http://www.7e-dags-baptisten.nl/
Link 4: http://www.adventist.nl
Link 5: http://www.beth-yeshua.nl/ Messias belijdende Joden
Mattheüs 28: 17-20
17 Toen zij Hem daar zagen, vielen zij voor Hem neer. Maar sommigen wisten niet wat zij ervan moesten denken.
18 Jezus kwam dichterbij en zei tegen hen: "Ik heb alle macht in hemel en op aarde gekregen.
19 Ga er daarom op uit om alle volken tot mijn discipelen te maken. Doop hen in de naam van de Vader en van de Zoon en van de Heilige Geest. Leer hen altijd te doen wat Ik u heb gezegd.
20 En vergeet dit niet: Ik ben altijd bij u, tot het einde van de tijd."
Gegroet