Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Het Weermannetje schreef:Nee, oke, dat van verre is misschien niet helemaal goed uitgedrukt. Maar je moet absoluut het verschil tussen man en vrouw kunnen zien.
Heb jij daar kleding voor nodig dan?
Het Weermannetje schreef:Optimatus schreef:Het Weermannetje schreef:Nee, oke, dat van verre is misschien niet helemaal goed uitgedrukt. Maar je moet absoluut het verschil tussen man en vrouw kunnen zien.
Heb jij daar kleding voor nodig dan?
Daarvoor heb ik die tekst al aangehaald dat mannen geen vrouwenkleding en vrouwen geen mannenkleding mogen dragen.
Het Weermannetje schreef:Niet om mensen te kleden, maar ik denk dat nog wel geldt dat er verschil moet te zien zijn tussen man en vrouw. Waarom zijn ze anders apart en met verschillende kenmerken geschapen?
Het Weermannetje schreef:Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
@mic schreef:het natuurlijke verschil tussen man en vrouw wat op afstand zichtbaar is scheer jij elke morgen af.Het Weermannetje schreef:Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
meschianza schreef:@mic schreef:het natuurlijke verschil tussen man en vrouw wat op afstand zichtbaar is scheer jij elke morgen af.Het Weermannetje schreef:Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
geniaalen dat druist zelfs rechtstreeks in tegen Samuel 10, waarin staat dat een man met een afgeschoren baard een schande is.
Nogmaals, ik denk dat je als vrouw pas ietwat verkeerd bezig ben als je je bewust als man gaat kleden en gedragen.....en andersom als een man zich bewust als vrouw gaat kleden en gedragen.
Mijns inziens doe ik geen zonde als ik me in mn tuinbroek en kaplaarzen door het geitenhok beweeg. Dan heb ik nog altijd lang haar en oorbellen, dus dat compenseert de zaak.
charlie schreef:meschianza schreef:@mic schreef:het natuurlijke verschil tussen man en vrouw wat op afstand zichtbaar is scheer jij elke morgen af.Het Weermannetje schreef:Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
geniaalen dat druist zelfs rechtstreeks in tegen Samuel 10, waarin staat dat een man met een afgeschoren baard een schande is.
Nogmaals, ik denk dat je als vrouw pas ietwat verkeerd bezig ben als je je bewust als man gaat kleden en gedragen.....en andersom als een man zich bewust als vrouw gaat kleden en gedragen.
Mijns inziens doe ik geen zonde als ik me in mn tuinbroek en kaplaarzen door het geitenhok beweeg. Dan heb ik nog altijd lang haar en oorbellen, dus dat compenseert de zaak.
uhm oorbellen?? nu we het toch over uiterlijkheden hebben
staat er niet iets van Paulus over sieraden en vlechtinghen desh hears??
meschianza schreef:charlie schreef:meschianza schreef:@mic schreef:het natuurlijke verschil tussen man en vrouw wat op afstand zichtbaar is scheer jij elke morgen af.Het Weermannetje schreef:Kom op, wel even realistisch blijven. Zoals vrouwen zich soms tegenwoordig toetakelen, dan kun je echt niet meer zien of het een vrouw is.
uhm oorbellen?? nu we het toch over uiterlijkheden hebben
staat er niet iets van Paulus over sieraden en vlechtinghen desh hears??
Tsijn heeeeeeeeeele kleine oorbelletjesEn trouwens, in het Hooglied van Salomo worden een aantal versieringen genoemd bij het bezingen van een vrouw. Dus.....
Zolang het maar echt alleen voor het mooie is, en niet om te verleiden of om pompeus te zijn. Anders mag je ook geen mooie versierde kleding dragen.
Maar ach, een ieder draagt wat hij of zij kan verantwoorden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten