Een refoweb-weekend:

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wie zou er meewillen met een refoweb weekend?

JA, ik ga mee en het lijkt mij wel leuk om mee te helpen met organiseren
11
12%
Ja Ik ga absoluut mee!
10
11%
Ligt aan de omstandigheden of ik wel mee kan. (vrij krijgen van werk) als ik kan wil ik dan misschien wel.
40
44%
Nee sorry, niks voor mij.
28
31%
Mijn antwoord staat er niet bij. Ik post het hieronder.
2
2%

Totaal aantal stemmen: 91

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 12 okt 2004 01:34

[quote="dE bAdEeND"]
Ik bedoel dan: de overnachters doen wel mee met gala, maar niet altijd andersom.[quote]

gala met mee wel doen overnachters de.

dat bedoel je dus niet ?
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 okt 2004 08:21

Optimatus schreef:Een gala in een scoutinghut... Ik probeer het me even voor te stellen.

In plaats van een vlinderstrik op de smoking zo'n schattig geknoopt sjaaltje wellicht?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 okt 2004 08:55

dE bAdEeND schreef:Leuk!

maar mogen dan ook mensen langskomen die niet overnachten? Dat bedoelde ik eigenlijk, maar ik was niet duidelijk :|

Ik bedoel dan: de overnachters doen wel mee met gala, maar niet altijd andersom. Zoiets? Is dat een goed idee?

Wil je een gala houden in de zomer?

Want ik neem aan als je een gala gaat houden in de winter en overnachten in zo'n loods/hut dat het super kkkkooouuuddd is. (bij de gedachten krijg ik het al koud).

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 okt 2004 09:59

Jeronimuz schreef:
Optimatus schreef:Een gala in een scoutinghut... Ik probeer het me even voor te stellen.

In plaats van een vlinderstrik op de smoking zo'n schattig geknoopt sjaaltje wellicht?

Niks mis met sjaals hè *zwaait met zwaard*
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 okt 2004 12:08

*Pareert

Je kent die halsdoekjes wel waar de meeste scouts mee lopen toch? Die dan in het satijn of zijde op je smoking, lijkt me best stijlvol :mrgreen:

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 12 okt 2004 19:06

vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2004 07:55

moppie schreef:vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......

tja, dat krijg je he met die gasten van refoweb ;-)

Maar goed, ik denk dat we de gala party en refowebweekend gewoon apart moeten doen.

Want.

1. niet iedereen wil een weekend weg met refoweb. (dus dan stoot je mensen tegen het hoofd die wel heel graag naar een gala party willen maar niet naar zo'n weekend)
2. niet iedereen houdt van een gala party. (dus stoot je mensen tegen het hoofd die wel graag naar een weekend willen maar niet van een gala paryt houden).
3. je moet het centraal houden als je een gala party wilt gaan houden (bijv. in Zeist).

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 13 okt 2004 14:14

Evelien schreef:
moppie schreef:vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......

Maar goed, ik denk dat we de gala party en refowebweekend gewoon apart moeten doen.

Want.

1. niet iedereen wil een weekend weg met refoweb. (dus dan stoot je mensen tegen het hoofd die wel heel graag naar een gala party willen maar niet naar zo'n weekend)
2. niet iedereen houdt van een gala party. (dus stoot je mensen tegen het hoofd die wel graag naar een weekend willen maar niet van een gala paryt houden).
3. je moet het centraal houden als je een gala party wilt gaan houden (bijv. in Zeist).

4. En we hebben weer twee verschillende uitjes.. :wink:

Haske goed, Evelien! Ik denk ook dat het beter is dat we de gala een ander keertje doen. Anders zit je in je koffer met een gladgestreken galajurk....combi is niet gala-aanvaardbaar zeg maar :wink:
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2004 15:49

mystery schreef:
Evelien schreef:

Want.

4. En we hebben weer twee verschillende uitjes.. :wink:

Haske goed, Evelien! Ik denk ook dat het beter is dat we de gala een ander keertje doen. Anders zit je in je koffer met een gladgestreken galajurk....combi is niet gala-aanvaardbaar zeg maar :wink:

Precies, zeker niet gala-aanvaardbaar :D

;-)

Terug naar “Archief”