[quote="dE bAdEeND"]
Ik bedoel dan: de overnachters doen wel mee met gala, maar niet altijd andersom.[quote]
gala met mee wel doen overnachters de.
dat bedoel je dus niet ?
Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Leuk!
maar mogen dan ook mensen langskomen die niet overnachten? Dat bedoelde ik eigenlijk, maar ik was niet duidelijk![]()
Ik bedoel dan: de overnachters doen wel mee met gala, maar niet altijd andersom. Zoiets? Is dat een goed idee?
moppie schreef:vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......
Evelien schreef:moppie schreef:vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......
tja, dat krijg je he met die gasten van refoweb
Maar goed, ik denk dat we de gala party en refowebweekend gewoon apart moeten doen.
Want.
1. niet iedereen wil een weekend weg met refoweb. (dus dan stoot je mensen tegen het hoofd die wel heel graag naar een gala party willen maar niet naar zo'n weekend)
2. niet iedereen houdt van een gala party. (dus stoot je mensen tegen het hoofd die wel graag naar een weekend willen maar niet van een gala paryt houden).
3. je moet het centraal houden als je een gala party wilt gaan houden (bijv. in Zeist).
mystery schreef:Evelien schreef:moppie schreef:vaag...........ik heb het idee dat er berichtjes verwijderd zijn......
tja, dat krijg je he met die gasten van refoweb
Maar goed, ik denk dat we de gala party en refowebweekend gewoon apart moeten doen.
Want.
1. niet iedereen wil een weekend weg met refoweb. (dus dan stoot je mensen tegen het hoofd die wel heel graag naar een gala party willen maar niet naar zo'n weekend)
2. niet iedereen houdt van een gala party. (dus stoot je mensen tegen het hoofd die wel graag naar een weekend willen maar niet van een gala paryt houden).
3. je moet het centraal houden als je een gala party wilt gaan houden (bijv. in Zeist).
4. En we hebben weer twee verschillende uitjes..![]()
Haske goed, Evelien! Ik denk ook dat het beter is dat we de gala een ander keertje doen. Anders zit je in je koffer met een gladgestreken galajurk....combi is niet gala-aanvaardbaar zeg maar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten