Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Volgens onze vriend de Toekan pakt Oranje de volle winst.
Hij aarzelde, net als vrijdag, geen moment en pikte het voer uit de hand met de Nederlandse vlag.
Bambi schreef:Schaam je.![]()
We hadden er hier één in de buurt die vanaf het begin van de 2e helft constant op zijn vuvuzela aan het blazen was, tot ongeveer 21:00 uur.
Enkele buren hebben al staan schreeuwen en schelden op hun balkon naar die persoon, dat heeft een kwartier geholpen, daarna begon hij weer.
Ik haat die dingen.
meribel schreef:
Oh wat leuk Schelpje, dat je nu toch enthousiast wordt en de voorspellingen volgt!!
![]()
( not )
schelpje3 schreef:Jaaaa, ik word helemaal enthousiast van zo'n Toekan.![]()
Ze dachten eerst dat hij een vrouwtje was, ze heette Chicita, maar het bleek later toch een mannetje te zijn, dus werd hij omgedoopt in Chicito.
Faramir schreef:Mijn vuvuzela (een mooie oranje waar ik heel goed op kon toeteren) is in 2010 door mijn vrouw afgepakt doormidden gebogen en weggegooid....
Faramir schreef:Mijn vuvuzela (een mooie oranje waar ik heel goed op kon toeteren) is in 2010 door mijn vrouw afgepakt doormidden gebogen en weggegooid....
Evelien schreef:
Verstandige vrouw hebt gij.
schelpje3 schreef:De buren maken momenteel de tuin "kijk-klaar", het grote scherm wordt buiten neergezet.
Dat belooft wat, aan de hoeveelheid stoelen te zien, komen er nogal wat fans.
De Toekan voorspelde verlies, het water in de Hofpleinfontein wil maar niet oranje worden, maar kleurde van geel (te weinig kleurstof) naar rood (te veel).
Dus...
Bambi schreef:Gezellig, niet te hopen voor je dat ze ook nog vuvuzela's meebrengen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten