Informatie over het leven van Mohammed is gewoon te vinden op internet, dus zoek het maar op zou ik zeggen.
Bovendien heb ik zelf de geschiedenis van meneer Mohammed bestudeerd, en 'citeer' uit mijn eigen aantekeningen.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:Nooit geweten dat je een universitaire opleiding nodig zou moeten hebben om kennis te vergaren over de Islam en dan met name ook over meneer Mohammed.
Is dus totaal niet relevant aan welke 'school/universiteit' ik gestudeerd zou hebben.
ineke-kitty schreef:Ik 'verkoop' helemaal niks. En over een bepaald "niveau" gesproken, er bestaan vele onderzoekcentra waar men uit kan putten als het om geschiedenis gaat, daar heb je helemaal geen 'opleiding' voor nodig. Men mag hier zelf beoordelen of mijn persoonlijke onderzoek al dan niet juist is.
ineke-kitty schreef:Nooit geweten dat je een universitaire opleiding nodig zou moeten hebben om kennis te vergaren over de Islam en dan met name ook over meneer Mohammed.
Is dus totaal niet relevant aan welke 'school/universiteit' ik gestudeerd zou hebben.
hubert schreef:On topic: hoe zouden we deze vermeende opmars kunnen tegengaan?
Want roepen dat er een probleem is, is 1 ding, een 2e is de oplossing.
ineke-kitty schreef:StillAwake
Voor de goede orde, ik "haal" mijn kennis niet van een onbetrouwbare site als Wikipedia, in tegenstelling tot anderen hier die dat wel doen.
ineke-kitty schreef:StillAwake
Voor de goede orde, ik "haal" mijn kennis niet van een onbetrouwbare site als Wikipedia, in tegenstelling tot anderen hier die dat wel doen.
ineke-kitty schreef:Nogmaals, ik haal mijn informatie van geen enkele site, het is puur zelfonderzoek, en het kan me niet schelen of je het onbetrouwbaar vindt of niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten