Evelien, wat vervelend zeg

Breekt op he, van die gebroken nachten. Pas heeft Frederiek in 1 nacht een keer of 10 overgegeven, elke keer sliep ik net weer, en dan begon ze weer. pff, wat was ik kapot toen het uiteindelijk ochtend was. Ook omdat je het niet meer gewend bent, als ze baby zijn dan weet je niet beter, maar als ze uiteindelijk een poos doorgeslapen hebben...
Kan het ook droog zijn? Jurian heeft ook snel jeuk, dan komt het óf dat ik zijn hemden per ongeluk weer met wasverzachter heb gewassen of te droge huid. Als ik zijn haar te vaak was, heeft hij het ook op zijn hoofd. Maargoed, je zult zelf ook al van alles geprobeerd hebben.
juffiejuf, inderdaad, even na laten kijken kan geen kwaad, hoor. Al vind ik het meestal ook niet zo'n probleem als ze nog levendig zijn, maar een week is wel erg lang.
ajl,inderdaad hopen dat het beter gaat als hij ouder is, veel bewegen, in de buitenlucht
Morgen kijkdag op school, Jurian was helemaal verbaasd dat ik kom, hij weet dat ik op dinsdag werk, maar daar neem ik natuurlijk vrij voor

Toch wel een heerlijk idee om volgend jaar lekker altijd thuis te werken

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...