'Vrouw stelt zich kandidaat voor SGP'

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: 'Vrouw stelt zich kandidaat voor SGP'

Berichtdoor schelpje3 » 28 aug 2013 14:29

Nou leuk is het niet echt, ik krijg het er koud van. :-&
Je had dit beter niet kunnen plaatsen, want ik zie de spotternijen dan alweer langs komen.
Ik begrijp eigenlijk wat jij op die site zoekt, jij bent niet bepaald de doelgroep. :-k
Of leedvermaak?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 28 aug 2013 14:35

Ik vind zijn schrijfsels zo nu en dan erg vermakelijk om te lezen. Op den duur wordt het wel veel van hetzelfde. Maar het is zo enorm voorspelbaar dat het weer grappig wordt..

Ik neem die hele man allang niet meer serieus en ik raad iedereen aan om in dit geval mijn voorbeeld te volgen. Hij roept vanuit Canada alleen maar godsdienstwaanzinnige onzin.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 28 aug 2013 14:36

==
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 28 aug 2013 14:39

Het is geen dominee, maar een automonteur die denkt dat hij de opdracht van God gekregen heeft om de hele wereld te veroordelen.
Dit doet hij d.m.v. zijn site en boekjes van bedenkelijk niveau.
Laatst gewijzigd door Tante Pollewop op 28 aug 2013 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 28 aug 2013 14:39

Bambi schreef:

Wie is die Burggraaf?
Is dat een dominee?

Dit heeft niets meer met gewoon waarschuwen te maken, hij spuugt gewoon vergif.

Die man is niet toerekeningsvatbaar.

Hij kon het in nederland niet meer vinden bij de GG, Hervormde kerk. Is voor zichzelf begonnen en is vertrokken naar Canada waar hij zijn eigen toko is begonnen. Het enige wat hij publiceert is gif en dan niet eens geconcentreerd op zijn woonplaats maar alles op Nederland.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 28 aug 2013 14:40

Exact. Maar vermakelijk is het soms wel. :mrgreen:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 28 aug 2013 14:56

==
Laatst gewijzigd door Bambi op 11 dec 2017 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 28 aug 2013 15:31

Het zijn exact de woorden van het uitbraaksel op De Rokende Vlaswiek, dus het zou me niets verbazen. Of het is een fan. Of een grappenmaker.

coby
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor coby » 28 aug 2013 15:54

Tante Pollewop schreef:Voor degenen die nog even heel hard willen lachen:

G.P.P. Burggraaf donderpreekt nog even na op zijn website, De Rokende Vlaswiek.

8) Te leuk, dit. Alleen jammer dat het geen satire is.

Geen satire? Ik dacht: wat lollig toen ik de site zag, maar als je wat verder leest is het inderdaad serieus bedoeld en meer om te huilen.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 aug 2013 15:54

Ja ik heb de reactie ook gelezen. Het oordeel ligt niet alleen over de SGP, maar ook over zijn website zou ik zo zeggen. Want wat deze man allemaal uit zijn toetsenbord rammelt, grenst aan haatzaaierij, of is het al.
Dan lees je niet echt de vruchten van zachtmoedigheid en ootmoed.
Het zal in Canada wel stukken beter zijn, daar heb je immers geen SGP. :mrgreen:

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 28 aug 2013 15:57

En geen RD, en geen GerGem dominees, en geen HSV, geen PKN. Eigenlijk niets waar hij zich tegenaan bemoeit... 8-[

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 aug 2013 15:58

Ach er zijn meer mensen die emigreren, maar toch Nederland en het refogedeelte op internet niet los kunnen laten. :lol:

blijblij
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor blijblij » 28 aug 2013 15:59

over Marchel61:
Ik heb op dit forum wel geleerd mensen die schrijven "daar komen we later op terug" niet serieus te nemen!

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 28 aug 2013 16:37

Echt Bizar:

Burggraaf schreef:Zoals gewoonlijk moet de bilderberger-puppet, RD-hoofdredacteur, dhr. Kranendonk, ook zijn tong tegen de hemel zetten en met zijn liberale commentaar boort hij de leer van Christus t.a.v. de scheppingsorde, de grond in, o.a. met zijn beroep op "formele gronden", alsof God en Zijn heilig Woord zich laten aanpassen aan formele gronden. Kranendonk is een pro-SGP-beroepsspotboef in de rij van de formele SGP-spotboeven, maar zij vissen achter het net, want de SGP is nooit uit God geweest, aangezien God geen gebruik maakt van gristelijke politiek, ofwel leugen en bedrog. De Heere giet Zijn oordelen uit over de SGP, straft de zonde met zonde, en dat alles wordt aan het toeval toegeschreven en de schuld ervan anderen aangewreven door de spotboeven der SGP. De SGP is een dermate godslasterlijke partij (type de letters SGP of Staaij in de zoekoptie van deze website ter inzage bewijslast), dat er geen weg terug is, aangezien het begin niet uit God is geweest, net zoals dat met de Afscheiding het geval is. De SGP staat op 1 lijn met de NSB, een landverraderlijke schandvlek, zoals dat in de oorlogsjaren letterlijk het geval was met de SGP, met ds. G.H. Kersten aan het roer, hetgeen op deze website met talloze artikelen met feiten is bewezen. De eerste "second love" (Janse) heeft zich inmiddels aangediend en men kan die feministe niet weigeren, omdat heel de SGP zich aan het feministische decreet van de hoge raad heeft overgegeven en als een landverrader naar het Euro-babel-hof is gerend, met het verraderlijke dubbelbesluit als resultaat. Wie je ook noemt, Van der Staaij, Dijkgraaf, of Van Leeuwen, het zijn allen beroepshuichelaars die net zo bekeerd zijn als de poten van een houten stoel en het Woord van God wel in de mond nemen, maar in de praktijk een witgepleisterde graf-politiek voeren. God heeft al die huichelaars openlijk te schande gezet en de leidsels erop gelegd. Nu rennen, SGP-ers, onder het vaandel van de duivel, voor uw eigen hachje.

Het is een bewezen feit: De god van de SGP is baäl. "Roep wat harder, SGP-ers, misschien is uw god met vakantie, of misschien is hij in slaap gevallen, of misschien is hij niet beschikbaar, omdat hij op audiëntie is bij de paus. Van Leeuwen, zet je masker maar af, want Gods getuigen zijn er door het geloof van overtuigd dat u in dezelfde droomwereld leeft als van de bakker wiens droom Jozef verklaarde! - GPPB.

DE SGP, OFWEL, SECOND-LOVE GE-EMANCIPEERDE PARTY

Bij deze man moet ik beetje denken aan wat ds Phelps in Amerika doet
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Boaz
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Boaz » 28 aug 2013 17:42

Tante Pollewop schreef:Voor degenen die nog even heel hard willen lachen:

G.P.P. Burggraaf donderpreekt nog even na op zijn website, De Rokende Vlaswiek.

8) Te leuk, dit. Alleen jammer dat het geen satire is.

Wat een in-en-in trieste site.. Het is een voortdurend afzetten tegen andersdenkenden, waarbij anderen helemaal naar beneden worden gehaald. En de stelligheid waarmee deze man zich bedient is helemaal stuitend; alsof hij een regelrecht lijntje met de hemel heeft en precies weet wat onze hemelse Vader van alles vindt. Ongelooflijk dat zo'n man 'volgelingen' heeft..

Terug naar “Archief”