ben wel niet zwanger, maar hier bij julia alleen maar leverpatei gegeten omdat het enige wa wat ik eigenlijk kon verdragen op brood.
Zelf had ik lak al al die ongeschreven regeltjes, omdat me moeder aangaf dat ze vroeger juist lever moesten eten omdat ze dan gezond bloed kregen.. oid.
Wat betreft het sterftecijfer van de baby's. Hier zal het ook wel hoog zijn. Onze vk laat zoveel steken vallen. Tijd terug was er eens een docu wat ook afspeelde bij onze vk. Ze heeft mij bij julia ook niet doorgestuurd na een hoge bloeddruk, me buuf heeft ze laten lopen met een zware zwangerschapssuiker... kortom, veel slordigheden helaas. Maar omdat je hier niet kan kiezen, omdat er maar een praktijk is, blijft deze zo groot, en iedereen spreekt zijn ongenoegen uit.
Dat nam nog meer toe toen ze een man aannamen. Veel mensen wilden hem niet. Maar hij was geweldig proffesioneel. Was blij dat hij er toen was in de periode dat ik zwanger was van marijn en niet die bitsch waar de vk praktijk van is.
Naast deze *censuur* waren er nog twee andere super fijne verloskundigen...
K kan het niet laten hier te posten.. toen ik zwnager was waren we maar met twee.. dit is zo gezellig...