Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2011 20:39

@AJL, ik vergat er op te reageren, maar wat ontzettend heftig... Lijkt me ook wel bizar als je daar zelf ligt, heel blij, terwijl anderen om je heen dat totaal niet zijn.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 jan 2011 20:45

Ik had op dat moment nog genoeg aan mijzelf ( bevalling had namelijk 19 uur geduurd, waarvan 4 uur persen en uiteindelijk een vacuümpomp) en mijn man was helemaal verliefd op H. Ik moet zeggen dat het op dat moment nog langs ons heen ging. Later drong het pas tot ons door hoe bizar alles was.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 jan 2011 22:52

ben wel niet zwanger, maar hier bij julia alleen maar leverpatei gegeten omdat het enige wa wat ik eigenlijk kon verdragen op brood.

Zelf had ik lak al al die ongeschreven regeltjes, omdat me moeder aangaf dat ze vroeger juist lever moesten eten omdat ze dan gezond bloed kregen.. oid.

Wat betreft het sterftecijfer van de baby's. Hier zal het ook wel hoog zijn. Onze vk laat zoveel steken vallen. Tijd terug was er eens een docu wat ook afspeelde bij onze vk. Ze heeft mij bij julia ook niet doorgestuurd na een hoge bloeddruk, me buuf heeft ze laten lopen met een zware zwangerschapssuiker... kortom, veel slordigheden helaas. Maar omdat je hier niet kan kiezen, omdat er maar een praktijk is, blijft deze zo groot, en iedereen spreekt zijn ongenoegen uit.
Dat nam nog meer toe toen ze een man aannamen. Veel mensen wilden hem niet. Maar hij was geweldig proffesioneel. Was blij dat hij er toen was in de periode dat ik zwanger was van marijn en niet die bitsch waar de vk praktijk van is.
Naast deze *censuur* waren er nog twee andere super fijne verloskundigen...

K kan het niet laten hier te posten.. toen ik zwnager was waren we maar met twee.. dit is zo gezellig... :oops:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 jan 2011 08:21

Leuk dat er zo super veel geschreven wordt!

Wat je wel en niet mag eten veranderd elke keer volgens mij ik hou met aan geen alcohol,drugs,roken en geen rauwmelkse kaas,rood vlees en vacuüm verpakte vis (nu eet ik dat toch nooit geef mij maar lekker vers van de visboer)
En voor de rest eet ik gewoon alles.

Het behang voor het babykamertje zijn we nog aan kunnen komen en we mochten het voor een prikje meenemen echt super leuk. Hopelijk gaat het volgende week op de muur ben zo benieuwd hoe het eruit ziet!
Heeft iemand een patroon om een was kussen hoes te maken?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 29 jan 2011 08:35

liefie schreef:Heeft iemand een patroon om een was kussen hoes te maken?

Ik heb er een.......

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jan 2011 09:47

Leuk, zo'n ding zelf maken, dat ben ik ook nog van plan, omdat ik er wel 3 heb, maar 2 knaloranje en 1 witte met Tijgetje erop. Die laatste gebruiken we amper meer, maar die oranje staan heel gaaf op Jurians kamer, en zijn gewoon nog in gebruik. Dus die ga ik ook maar eens zelf maken. Dus als je t patroon nog een keer hebt, heel graag :D

Fijn dat je het behang nog hebt kunnen krijgen liefie! ben benieuwd naar de foto's!
Mijn man is nu de kast/commode aan het halen. jammer dat het nu weer zo koud is, want nu ga ik echt niet buiten staan schilderen. Misschien dat ik de babykamervloer wel vol leg met kranten, dan ga ik hem daar wel schilderen, heel wat warmer dan in de garage of buiten :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 29 jan 2011 10:02

Misschien handig voor degenen die een aankleedkussenhoes willen maken:
het patroon dat ik heb, staat ook op www.knuffelsenzo.nl (doorklikken op doe het zelf en daarna op patronen). Mocht het niet helemaal lukken, dan mail ik hem graag!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 jan 2011 11:23

paprikameisje2 schreef:K kan het niet laten hier te posten.. toen ik zwnager was waren we maar met twee.. dit is zo gezellig... :oops:

Toen was het inderdaad een stukje rustiger hier, bij mij toen ook, maar ook al reageer ik niet overal op ik vindt het wel leuk om mee te lezen! Al die kleine wondertjes op komst! :-D

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 29 jan 2011 12:49

Leuk liefie dat het behang nog gelukt is, en nu gauw behangen ;)

Hier heeft de kleine nog steeds geen haast :? , het is denk ik nog steeds te koud buiten...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 29 jan 2011 21:03

... en geef hem/haar 's ongelijk ;-)

Hier lekker geshopt vanmiddag.
Opnieuw kleertjes gekocht... Bij de bijenkorf was heel veel 70% korting, echt leuk shoppen! :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 jan 2011 22:52

@Jannoek Leuk allemaal kleertjes gekocht volgens mij hangt de kast vol als de kleine komt :wink:

@Em suc6 met de laatste loodjes!

Hier wordt het kokhalzen alleen maar erger :shock: Echt mega irritant hopelijk is dat snel over kan wel ''leukere'' kwaaltjes verzinnen :oops:
Mijn vader zat mij vanmorgen uit te horen over de namen enz haha ben wel heel erg blij dat wij niet weten wat het is kan ik me niet verspreken ook :lol:
Zo iets is echt niks voor mij.
Vanmorgen kreeg ik van mijn opa en oma de lakentjes die ze nog gebruikt hebben voor mijn ma,oom en tante en ze zijn echt nog super mooi!
Ook hadden ze de familie doopjurk meegenomen echt zo leuk om te zien.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jan 2011 08:40

Leuk om jullie zo te volgen.

@Liefie, wat vervelend zeg. Heb je dat alleen met bepaalde geurtjes? of echt met alles?

Gisteren m'n neefje bewonderd. Hij is echt super lief en schattig en zoo groot al ;-). Echt een heel mooi halfbloedje en zoo lekker zacht huidje.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jan 2011 10:15

inderdaad leuk om te volgen!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 jan 2011 11:51

@Evelien super lief zo een klein kindje ruikt vaak ook super lekker :D

Kokhalzen gebeurd met de meest vreemde dingen kan iets zijn wat ik vind stinken maar kan ook komen door iets wat iemand verteld.
Hopelijk is het snel over want tijdens het werk gebeurd het ook meerdere keren en vind het zo raar overkomen bij clienten al hebben ze het vaak niet door :oops:

Gisteren avond heeft mijn man de kleine eindelijk weer eens zeer duidelijk voelen schoppen het lijkt wel of hij met de dag drukker wordt.
Net tijdens de kerkdienst heeft hij ook zeker een uur zitten schoppen :lol:
Vanaf wanneer kan je kindje de hik hebben in je buik? Lijkt me echt een apart gevoel.

@Em nog steeds alles rustig?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jan 2011 12:01

Het ziekenhuis in Amersfoort is weer open gegaan vandaag. :wink:

Terug naar “Archief”