Hebben jullie dat ook? Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven

Ik snap dat ergens niet, maar dan baal ik er idd soms wél van dat ik vrijgezel ben.
Moderator: Moderafo's
Zijn dat dan familieleden die dat doen, of vage kennissen ofzo? Ik vind het maar raar...Rienuku schreef:Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven
Rienuku schreef:Ach... hier nog een vrijgezel...Niet dat ik er zo'n last van heb, maar ja...
Hebben jullie dat ook? Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven(gezellig in hun eentje
) -> klinkt lekker sarcastisc he?
Ik snap dat ergens niet, maar dan baal ik er idd soms wél van dat ik vrijgezel ben.
Nanoe schreef:17 jaartjes jong en in de bloei van haar leven
Mortlach schreef:Rienuku schreef:Ach... hier nog een vrijgezel...Niet dat ik er zo'n last van heb, maar ja...
Hebben jullie dat ook? Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven(gezellig in hun eentje
) -> klinkt lekker sarcastisc he?
Hmm, dat is bizar zeg. "als je geen relatie hebt, is er geen plaats voor je in de herberg!" Naar de verjaardagen van dat soort lui zou ik niet eens willen, ook al had ik wél een relatie.
Het is wel zo dat ik op dat soort gelegenheden wel altijd even die steek voel van het alleen zijn, maar dat gaat gelukkig meestal snel weer weg.
Mortlach schreef:Nanoe schreef:17 jaartjes jong en in de bloei van haar leven
Volgens mij ben je nog veel te jong om dat van jezelf te mogen zeggen, maar goed, ik ben dan ook al een oude bok waar je je maar niet te veel van aan moet trekken.
Prince Caspian schreef:Wat voor 'eisen' stellen jullie aan je aanstaande? Ik betrapte mezelf er pas op dat ik best wel heel selectief soms aan het rondkijken ben.
Prince Caspian schreef:Wat voor 'eisen' stellen jullie aan je aanstaande? Ik betrapte mezelf er pas op dat ik best wel heel selectief soms aan het rondkijken ben.
kwebbel schreef:ongemerkt ben je denk ik wel selectief hoewel het merendeel zegt: Ik let niet op uiterlijk.
Ik heb weinig eisen: geloof, goed kunnen praten, een beetje dezelfde hobby's en/of interesses
kwebbel schreef:Prince Caspian schreef:Wat voor 'eisen' stellen jullie aan je aanstaande? Ik betrapte mezelf er pas op dat ik best wel heel selectief soms aan het rondkijken ben.
ongemerkt ben je denk ik wel selectief hoewel het merendeel zegt: Ik let niet op uiterlijk.
Ik heb weinig eisen: geloof, goed kunnen praten, een beetje dezelfde hobby's en/of interesses
ajl schreef:Ik denkg dat het opleidingsniveau van iemand ook bij je moet passen. Ik ben zelf namelijk academisch geschoold en denk dat je daar ook een klik/link moet hebben.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 15 gasten