Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rienuku

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Rienuku » 28 nov 2009 13:43

Ach... hier nog een vrijgezel... ;) Niet dat ik er zo'n last van heb, maar ja...

Hebben jullie dat ook? Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven :) (gezellig in hun eentje :D ) -> klinkt lekker sarcastisc he? ;)
Ik snap dat ergens niet, maar dan baal ik er idd soms wél van dat ik vrijgezel ben.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 nov 2009 18:13

Rienuku schreef:Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven :)
Zijn dat dan familieleden die dat doen, of vage kennissen ofzo? Ik vind het maar raar...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Nanoe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Nanoe » 28 nov 2009 19:16

Hier nog een vrijgezel, die vrijgezellig is :P
17 jaartjes jong en in de bloei van haar leven :D

@Rienuku, ik heb daar nooit last van, maar mijn vrienden zijn allemaal single, misschien dat het daar aan ligt ;)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 nov 2009 19:46

Rienuku schreef:Ach... hier nog een vrijgezel... ;) Niet dat ik er zo'n last van heb, maar ja...

Hebben jullie dat ook? Het valt mij de laatste tijd op dat er op bepaalde verjaardagen alleen stelletjes uitgenodigd worden. De vrijgezellen mogen thuisblijven :) (gezellig in hun eentje :D ) -> klinkt lekker sarcastisc he? ;)
Ik snap dat ergens niet, maar dan baal ik er idd soms wél van dat ik vrijgezel ben.

Hmm, dat is bizar zeg. "als je geen relatie hebt, is er geen plaats voor je in de herberg!" Naar de verjaardagen van dat soort lui zou ik niet eens willen, ook al had ik wél een relatie.

Het is wel zo dat ik op dat soort gelegenheden wel altijd even die steek voel van het alleen zijn, maar dat gaat gelukkig meestal snel weer weg.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 28 nov 2009 19:47

Nanoe schreef:17 jaartjes jong en in de bloei van haar leven :D

Volgens mij ben je nog veel te jong om dat van jezelf te mogen zeggen ;-), maar goed, ik ben dan ook al een oude bok waar je je maar niet te veel van aan moet trekken.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 28 nov 2009 19:53

Mortlach schreef:
Rienuku schreef:Ach... hier nog een vrijgezel... ;) Niet dat ik er zo'n last van heb, maar ja...

Hmm, dat is bizar zeg. "als je geen relatie hebt, is er geen plaats voor je in de herberg!" Naar de verjaardagen van dat soort lui zou ik niet eens willen, ook al had ik wél een relatie.

Het is wel zo dat ik op dat soort gelegenheden wel altijd even die steek voel van het alleen zijn, maar dat gaat gelukkig meestal snel weer weg.

Ik herken het gelukkig niet, maar wat ik wel merk is dat goede vrienden singles en (getrouwde) stelletjes
niet tegelijkertijd uitnodigen. Waarom ook geen idee hoor.

sunlover
Mineur
Mineur

Berichtdoor sunlover » 28 nov 2009 20:17

Mortlach schreef:
Nanoe schreef:17 jaartjes jong en in de bloei van haar leven :D

Volgens mij ben je nog veel te jong om dat van jezelf te mogen zeggen ;-), maar goed, ik ben dan ook al een oude bok waar je je maar niet te veel van aan moet trekken.

Ligt er aan wat je bedoelt met bloei. In die getuigt de interpretatie van jou idd dat je een oude bok bent. De jongedame bedoelt natuurlijk dat ze geniet van het leven. Volgens mij ben je daar nooit te jong voor om dat te zeggen.

Prince Caspian

Berichtdoor Prince Caspian » 29 nov 2009 12:55

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 nov 2009 20:10

Prince Caspian schreef:Wat voor 'eisen' stellen jullie aan je aanstaande? Ik betrapte mezelf er pas op dat ik best wel heel selectief soms aan het rondkijken ben.

Natuurlijk kijk je selectief rond, je wilt toch niet iets met iemand beginnen die niet bij je past? Dat is volgens mij het enige criterium: past diegene een beetje bij me. Wat je daar onder verstaat is voor iedereen anders: voor mij: humor, intelligentie, karakter, een ingehouden kracht - dat is moeilijk uit te leggen, bij sommige voel ik dat, bij andere niet - en ja, natuurlijk mag ze er ook een beetje leuk uitzien, maar als die eerste dingen er zijn, is dat laatste er over het algemeen ook wel.

Nanoe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Nanoe » 29 nov 2009 20:45

Prince Caspian schreef:Wat voor 'eisen' stellen jullie aan je aanstaande? Ik betrapte mezelf er pas op dat ik best wel heel selectief soms aan het rondkijken ben.

Wat voor mij wel echt een eis is gebleken, is het geloof.
Hij moet geloven, anders weet ik nu al dat het niks wordt.
Daarnaast vind ik goed kunnen praten heel belangrijk,
als je niet met elkaar kunt praten valt alles weg!
Voor de rest heb ik geen eisen, zeker niet wat uiterlijk betreft ;)
En ja, ik kan dan zeggen, als ik kijk naar mijn ex ;)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 nov 2009 21:00

ongemerkt ben je denk ik wel selectief hoewel het merendeel zegt: Ik let niet op uiterlijk.
Ik heb weinig eisen: geloof, goed kunnen praten, een beetje dezelfde hobby's en/of interesses
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Nanoe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Nanoe » 29 nov 2009 21:19

kwebbel schreef:ongemerkt ben je denk ik wel selectief hoewel het merendeel zegt: Ik let niet op uiterlijk.
Ik heb weinig eisen: geloof, goed kunnen praten, een beetje dezelfde hobby's en/of interesses

Als ik niemand zou kennen en ik zou iemand uit moeten zoeken, ga ik wel op het uiterlijk af, logisch.
Maar als ik iemand half ken, beetje vaag weet wie het is, maar is oerlelijk
en later blijkt het hele lieve leuk jongen te zijn, dan doet dat uiterlijk me helemaal niks meer ;)
Tuurlijk, het is altijd leuk om een vriend te hebben die er "goed" uit ziet :D:P

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 nov 2009 08:28

kwebbel schreef:

ongemerkt ben je denk ik wel selectief hoewel het merendeel zegt: Ik let niet op uiterlijk.

Ik geloof er nooit zo in als mensen zeggen dat zij niet op het uiterlijk letten. Je wilt namelijk je partner ook lichamelijk aantrekkelijk vinden en dan let je wel degelijk op het uiterlijk. Ik kan iemand nog zo aardig vinden en er goed mee kunnen praten, maar lichamelijke aantrekkingskracht is mijns inziens ook heel belangrijk.

Ik denkg dat het opleidingsniveau van iemand ook bij je moet passen. Ik ben zelf namelijk academisch geschoold en denk dat je daar ook een klik/link moet hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2009 12:09

absoluut helemaal mee eens. Maar als ik kijk mijn man heeft borsthaar, persoonlijk heb ik daar geen moeite mee. Maar een ander wel weer. Ook daarin zit weer per persoon verschil in.

Tsja qua opleidingsniveau, dat is erbij ons totaal niet. Ik heb helemaal niks (alleen ivbo). Mijn man heeft een hbo opleiding. Maar ik merk daar absoluut geen blokkade van. Ik ben blij dat m'n man een hbo achtergrond heeft, ik leer enorm veel van hem.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 nov 2009 12:18

ajl schreef:Ik denkg dat het opleidingsniveau van iemand ook bij je moet passen. Ik ben zelf namelijk academisch geschoold en denk dat je daar ook een klik/link moet hebben.

Mijn vriend is op moment met zijn 2de universitaire studie bezig en ik had al moeite om de MAVO in 5 jaar afgerond te krijgen. Heb daarna MBO gedaan en verder niet. We hebben dus een behoorlijk verschil hierin, maar dat is voor ons geen probleem.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”