Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:rafaell schreef:Blanco aan een relatie beginnen is natuurlijk sowieso een illusie. Kijk je praat wel overal over, ook over je seksleven voor de tijd, maar het maakt mij echt niet uit of ze al het bed met iemand gedeeld heeft. Als er van beide kanten sprake is van verliefdheid en ze zou mij enkel afwijzen op grond van het feit dat ik geen maagd ben, dan zou ik dat toch wel redelijk raar vinden. Volgens mij is het juist wel fijn als een partner enige relevante ervaring heeft
Dus naar jouw mening hoort sex niet binnen een huwelijk? Of gaat dit alleen over relaties met geschieden vrouwen, en heb je dan zelf ook geen probleem met sex voor het huwelijk, want het lijkt mij zo dat een vrouw of man die al eens sex gehad heeft in een vorige relatie, bij een nieuwe relatie de drempel veel minder hoog heeft liggen!
DesertRose schreef:het is wel duidelijk dat jij je eigen prestaties tot het hoogste goed in het huwelijk verheft.
nee hoor ik deel je mening !MissF schreef:Ach, laten we heeeeel eerlijk zijn: seks en gemeenschap is uiteindelijk helemaal niet zo'n hot item in een huwelijk? Of ben ik de enige vrouw die dat vindt?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten