MarinusCopy schreef:Uiteindelijk wil ik net als iedereen gewoon goeddeels met rust gelaten worden denk ik
Om met het laatste te beginnen: je wilt helemaal niet met rust gelaten worden want je zoekt het zelf op en je lokt steeds weer de door jou gewenste reactie uit...
MarinusCopy schreef:Mijn punt is dat er nog steeds mensen zijn die moeilijk doen over mijn leven tot op het punt dat ze wel even kunnen gaan bepalen hoe ik dat zou moeten leven.
Niemand doet moeilijk over jouw leven, behalve jij zelf. Je zoekt bewust een omgeving op waarvan je weet dat er ook mensen zijn die andere ideeën hebben. Druk ze dan jouw ideeën niet door de strot.
MarinusCopy schreef:Reden genoeg om eindelijk maar eens te accepteren dat er nu eenmaal mensen zijn die om eoa reden op niet op het meest geschikte geslacht vallen wat voortplanting betreft.
Als je die acceptatie hier zoekt, dan hoef je niet verder te zoeken. Die is er al lang. Maar verwacht niet dat iedereen het met jouw keuze om hoe je daar mee omgaat, eens is. En dat is weer ieders goed recht.
MarinusCopy schreef:Wees het er mee oneens, maar in Dawkinsnaam, laat het gewoon met rust. Nichten, Potten en Tweewallensnoepers zijn prima in staat om hun eigen leven te leven en daar hebben ze dames als Lont niet voor nodig.
Hoe oneens ik het ook met Lont ben: ook zij heeft het recht om haar mening te ventileren. Bovendien doet zij dat binnen haar (ex)partij die daar ook weer afstanmd van heeft genomen.
MarinusCopy schreef:Maar nog steeds zijn er hoopjes reli's die gewoon niet met de gedachte kunnen leven dat er rationeel gezien niets mis is met holebi's. En dat zit me dwars.
Uiteindelijk wil je dus gewoon je mening aan anderen opleggen...
Ach liefie: uithuilen mag altijd hoor!