Ik heb hem eigenlijk nooit aan ligt netjes in de kast en mijn kousen die ik onder mijn trouwjurk aan had ook
Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:kousen: ik had pantykousjes van de ah aan
lammetje schreef:nee mn jurk was al strak genoeg en kon maar net dicht dus als ik dan nog een stuk stof ertussen moest dragen zou het helemaal strak worden.
Acire schreef:Galateia..... Als jij het bij een normale garderobe had gehouden, had je denk ik zoveel geld kunnen besparen dat je wel 10 kinderen had kunnen adopteren. Ik zou me aanmelden bij een psycholoog als je kleding zó belangrijk vind. Shocking!
Je hebt 45 hemdjes. Stel: 10 euro per stuk. Dat is 450 euro. Dat is ruim een jaar eten voor een kind in Afrika...........
pol schreef:Marnix schreef:Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof
Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!
Een vent zonder spijkerstof....... wat draag je dan?????
Galateia schreef:Nou, inderdaad, weet je zeker dat je niks van spijkerstof hebt? Mijn man heeft ook geen standaardblauwe spijkerbroeken, maar genoeg broeken die van spijkerstof gemaakt zijn, alleen dan in alle kleuren van de regenboog. Een broek voor een man is al snel van spijkerstof, zonder dat die broek eruit ziet als een spijkerbroek
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten