kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 15:56

ik had een torselet koste een vermogen maar stond gewoon veel mooier dan een goedkopere bh. Wilde het eerst ook niet echt geloven maar heb het zelf gezien :D
Ik heb hem eigenlijk nooit aan ligt netjes in de kast en mijn kousen die ik onder mijn trouwjurk aan had ook

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 16:00

nee mn jurk was al strak genoeg en kon maar net dicht dus als ik dan nog een stuk stof ertussen moest dragen zou het helemaal strak worden.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 16:02

kousen: ik had pantykousjes van de ah aan :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 16:05

lammetje schreef:kousen: ik had pantykousjes van de ah aan :mrgreen:

NEE :shock:

Maar dan voel je je toch voor geen meter sexy?! En hoe deed je dat 's avonds dan?! Snel je kousjes uit voordat je man je ging uitkleden?!

Dat soort mooie kousen heb ik nu nog steeds in de kast liggen. En die draag ik ook gewoon!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 16:11

lammetje schreef:nee mn jurk was al strak genoeg en kon maar net dicht dus als ik dan nog een stuk stof ertussen moest dragen zou het helemaal strak worden.

Dat kunnen ze vermaken, hoor!

Trouwens, ik had ook iets eenvoudigs onder mijn jurk: teveel naadjes en lijntjes en kantjes was niet mogelijk, want mijn jurk bestond uit hele dunne laagjes stof over elkaar. Het was meer een 'gewaad' (maar dan met figuur, wees niet bang). En daar zie je alles doorheen :?

Dus mijn lingerie was wel goed, maar niet spectaculair ofzo. Dat vond ik VRESELIJK. Maar ja, het moest. Had mijn man wel vantevoren gewaarschuwd, dat de typische Galateia-lintjes/kantjes/strikjes niet in de lingerie terug te vinden waren 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 16:12

wat maakt het nou uit wat je onder je trouwjurk heb zitten, mijn zussen hadden allemaal gewoon ondergoed. Niks geen torselet ofzo.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 mei 2008 16:15

Het maakt wel degelijk uit wat je onder de trouwjurk hebt zitten! :mrgreen: :roll:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 mei 2008 16:16

Haha Marnix :D

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 mei 2008 16:16

*edit*
Laatst gewijzigd door Acire op 22 mei 2008 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 16:19

Marnix schreef:Het maakt wel degelijk uit wat je onder de trouwjurk hebt zitten! :mrgreen: :roll:

duhhhh.... :P

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 mei 2008 16:24

Ik heb net onze kledingkast eens helemaal opgeruimd en uitgesopt, en ben tot de conclusie gekomen dat ik best wel wat shirtjes enzo mag kopen, er is nu toch weer ruimte genoeg :mrgreen:

Maarre... ik wacht denk ik nog maar effe tot de uitverkoop

En wat betreft lingerie: ik heb best wel wat mooi spul in de kast liggen, maar als ik het draag erger ik me binnen de kortste keren aan alle prikkende kantjes en randjes enzo. Dus tegenwoordig kijk ik gewoon alleen maar naar leuke kleurtjes, en niet naar strikjes en kantjes en randjes, dat is voor mij niet weggelegd :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 16:25

Acire schreef:Galateia..... Als jij het bij een normale garderobe had gehouden, had je denk ik zoveel geld kunnen besparen dat je wel 10 kinderen had kunnen adopteren :shock: . Ik zou me aanmelden bij een psycholoog als je kleding zó belangrijk vind. Shocking!

Je hebt 45 hemdjes. Stel: 10 euro per stuk. Dat is 450 euro. Dat is ruim een jaar eten voor een kind in Afrika........... :shock:

Ok, dan, heel erg aardige reactie :wink:

Om te beginnen: die hemdjes zijn GEEN 10 euro per stuk. Dat geef ik er nooit aan uit. Ik heb de mooiste hemdjes in de uitverkoop voor 3 of 4 euro.

Verder: ja, ik heb veel kleding. Maar als je een beetje goed leest, dan weet je dat ik die kleding in de loop van - laten we zeggen - een jaar of 8 bij elkaar gespaard heb. Ik geef minder geld uit aan kleding dan mijn zus, bijvoorbeeld. Maar die koopt weer gerust een broek van 100 euro, een leren jasje van 300 euro, etc.

De hoeveelheid kleding zegt dus helemaal niks over wat iemand eraan uitgeeft.

En dan nog: om dan te zeggen dat ik dat geld in mijn adoptie moet steken, vind ik volledig krankzinnig. Je wilt niet weten hoe hard wij sparen en hoe hard wij daar voor werken. Mag ik vragen wat jouw hobby is? Misschien bespeel je wel een instrument, of misschien maak je wel graag kettingen, weet ik veel wat. Of ga je wel eens uit eten met je verloofde? Ga je een trouwjurk kopen voor je bruiloft?

Als je nou eens al het geld van jouw hobby, bruiloft, etentjes, verloving, etc bespaart en doneert aan de kindjes in Afrika, dan kan er weer eentje eten. En waarschijnlijk meer dan 1.

En wat vind jij belangrijk in je leven? Muziek? Of wat dan ook? Daar hoef je ook niet voor naar een psycholoog?

Ja, ik heb een hobby, ik houd van kleding, zowel wat ik koop als wat ik zelf maak of ontwerp. En dat is mijn goed recht. En daar heb ik geen psycholoog voor nodig!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 mei 2008 16:28

Zo, ff van onderwerp veranderen. In 1 dag 6 subpagina's over lingerie.... dat kunnen alleen vrouwen he.

pol schreef:
Marnix schreef:
Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:

Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!

Een vent zonder spijkerstof....... wat draag je dan?????

Katoen, linnen, polyester enzo? :) Ik vind spijkerstof niet lekker zitten en spijkerblauw vind ik ook niet mooi staan. :) Er zijn genoeg broeken te koop die niet van spijkerstof zijn.

Galateia schreef:Nou, inderdaad, weet je zeker dat je niks van spijkerstof hebt? Mijn man heeft ook geen standaardblauwe spijkerbroeken, maar genoeg broeken die van spijkerstof gemaakt zijn, alleen dan in alle kleuren van de regenboog. Een broek voor een man is al snel van spijkerstof, zonder dat die broek eruit ziet als een spijkerbroek :wink:

Jaja, ik ben dan geen vrouw maar ook weer niet achterlijk op kledinggebied ;) Ik heb 1 ding van spijkerstof in de kast liggen, een ietwat wijde spijkerbroek. Die heb ik een jaar of 6 geleden gekocht en na een paar maanden tot verfbroek bestempeld, zo ongeveer letterlijk en figuurlijk. Die draag ik alleen als ik ga verven... dan mag je lelijke kleren dragen he :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2008 16:36

Nee, onder mijn trouwjurk boeide me ook totaal niet.
Ik had ook een torselet, omdat ik niet de allerslankste ben, en ik een beetje een buikje heb. Daar ben ik erg onzeker over, op die dag wilde ik allesstrak hebben. Achteraf is het een stom ding, oerlelijk, en ik doe er niks mee, maar toen was het wel fijn :)
En ik had een panty aan van 50 cent van het Kruidvat.
Alleen mijn man zag het 's avonds, en die had me al 1000 x in mijn niksie of ondergoed gezien hoor voor we trouwden (oei wat erg).
En trouwens, het eerste wat ik na mijn trouwdag deed, was mijn jurk op de grond mikken en ALLEEN onder de douche staat een kwartier lang. Heerlijk!

Maargoed, soms is het best leuk om een beetje sexy te zijn voor mijn wederhelft, maar het past totaal niet bij me, dus dan is het ook niet leuk voor hem. hij ziet meteen als ik me ongelukkig ergens in voel. Ik heb 1 jurkje, heel schattig, kort, zwart met witte stipjes, maar ik voel me er niet fijn in. hij vind het fantastisch staan, maar zegt altjd dat het niet geweldig staat, omdat te zien is dat ik me er ongelukkig en dik in voel.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 17:30

Oei zeg, ik kan niet begrijpen dat je op je trouwdag geen mooie lingerie en een mooie panty of pantybenen (hoe heet dat nou ook al weer officieel? ;)) wilt. Dan heb je een mooie jurk en dan maak je het niet af! 's Avonds als je thuis komt, dat is toch wel ff een momentje, gaat de jurk uit en *pats* weg moment 8)

Terug naar “Archief”