Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Een trouwdag regelen bestaat lang niet alleen uit een kerk, dominee, gemeentehuis en feestlocatie hoor! Dat is idd in 1 avond geregeld. Maar ik ben nogal een perfectionist daarin, en wilde alles wel helemaal goed geregeld hebben.
Dus alles wat er nog bij kwam, dát was het werk juist! Tasjes voor de kids, speelgoed voor de kids, naamkaartjes, dinerkaartjes, autolintjes, gastenboek, gesprekken met de feestlocatie, gesprekken over wat je als diner wilt, keuzes maken. Die paar dingen vastleggen is amper iets regelen.
Maar Evelien, wij hadden ozne feestlocatie bijna een jaar van tevoren vastliggen, en toen konden we op de dag dat we eigenlijk wilden trouwen er al niet meer in. Dus als je een bepaalde voorkeur hebt, is een beetje op tijd wel weer handig.
Lalage schreef:Evelien: ik had op internet heel veel plaatjes van trouwjurken bekeken, zodat ik al wist wat ik ongeveer wilde (nouja vooral wat ik niet wilde...) Uiteindelijk ben ik maar een uurtje in die trouwjurkenwinkel geweest en heb drie jurken gepast. Een vriendin van me heeft pas geleden ook binnen een uur haar trouwjurk gekocht. Dus wees niet bang, het kan ook vlot
Haai schreef:Als jullie zo snel klaar waren met een jurk uitzoeken, had je dan gewoon een kant en klare jurk? Ik heb van alles gemixt: Rok van de ene, top van de andere, andere mouwen erin, andere kraag erop, en alles dus in de stof die ik mooi vond. Voordat alles duidelijk was waren we heel wat kopjes koffie verder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten