Dat was 't wel zo ongeveer.
@Riska, ja..kkan me echt heeel goed voorstellen dat ze dat dan weigert. 'k Moet er ook niet aan denken dat dit nog een keertje moet gebeuren. En de lekkere boterham is al op

Moderator: Moderafo's
André schreef:Keessie, er zijn wel meer dingen die je nooit wilt heur.keessie schreef:Oké ik weet genoegDat wil ik dus ook nooit!
Oké, dan ook voor jou een *HUG*keessie schreef:André schreef:Keessie, er zijn wel meer dingen die je nooit wilt heur.keessie schreef:Oké ik weet genoegDat wil ik dus ook nooit!
Nee I know. Maar ik heb beetje zelfde soort klachten als Liesien. Een dikke darm of dunne darm behoort dus ook bij mij tot de mogelijkheden. Vandaar dat ik dat zei.
Jannoek schreef:ik moet ook over twee weken weer naar 't ziekenhuis...bij mij denken ze inmiddels dat het een gyneacologisch probleem is, er wordt gedacht aan endometriose...
Riska schreef:Jannoek schreef:ik moet ook over twee weken weer naar 't ziekenhuis...bij mij denken ze inmiddels dat het een gyneacologisch probleem is, er wordt gedacht aan endometriose...
Goed als je er op tijd bij bent, want het zou de vruchtbaarheid kunnen beïnvloeden. Ik heb ooit medicatie gehad, een heel jaar lang, zodat ik niet ongesteld werd. Heerlijk - geen maandelijkse problemen en geen pijn meer...! En het heeft toen destijds geen nare gevolgen gehad.
Liesien schreef:@keessie.. joah, kwil wel even een beschrijving gevenIk kwam binnen lopen, dr stonden 2 dokters op me te wachten. Ook nog 2 mannen, joepie. Ik moest op een tafel gaan liggen, waar ik eerst een injectie kreeg in mn arm, die de bewegingen van de darmen moesten verminderen. Daarna werd er een slang aan de onderkant naar binnen gebracht
waar pap in werd gelaten. Ik moest plat op mn buik gaan liggen en vervolgens draaiden ze de tafel in allerlei richtingen. Na een paar minuten pompten ze er ook lucht bij, waardoor je dus een gigantisch opgeblazen buik krijgt (haha, tzag er ook echt niet uit
) En dan weer moest ik op mn buik liggen, dan weer op mn rug, mn linkerzij, mn rechterzij. Enzenz. Steeds werd er wat meer lucht naar binnen geblazen zodat je je steeds onprettiger gaat voelen. Daarbij gaan ze dan met een apparaat op je buik duwen steeds (au) en zo maken ze foto's. En na ongeveer 25 minuutjes was 't wel klaar, maar het leek wel een eeuw.
Dat was 't wel zo ongeveer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten