Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Maar het kan ook goed gaan, in mijn oude gemeente heeft de organist inmiddels 9 kinderen (ik weet het geslacht van de jongste niet maar ze hadden toen 4 meiden en 4 jongens). En het gaat goed !!! Allemaal keurig in de kleding, niet klieren in de banken enzo, echt een voorbeeld!
Gerdien B. schreef:Ik vind dat altijd kort door de bocht: als ik het niet meer aan kan zal God mij geen kinderen meer geven. Volgens mij hebben wij ook nog een eigen verantwoordelijkheid en moeten wij die ook daadwerkelijk zelf nemen.Het is goed om keuzes daarin in afhankelijkheid van God te maken, maar ik denk dat je deze 2 punten niet los van elkaar moet koppelen.
bloempie21 schreef:Wat je in "onze kringen" vaak hoort is, dat God je draaglast naar draagkracht geeft. Maar zoveel tweelingen lijkt me toch wel bar zwaar.
Die broer van je schoonzus en dat andere gezin dat je kent, kunnen die het ook daadwerkelijk aan?
jamillah schreef:Flappie schreef:Om ontopic te blijven: geen! Kinderen kunnen heel grappig zijn maar het brengt een hoop gebondenheid met zich mee.
Wacht maar tot jou biologische klok begint te tikken Flapsel.. (Als je tenminste de kerstdagen overleeft)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten