Afknappers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 aug 2007 10:02

HansenMirjam schreef:Sorry voor het toontje, het gaat mij meer om de hele entourage rond het bierdrinken.
Hijsen, het ene flesje na het andere.
En die campings waar jongeren een weekend lang niets doen dan zuipen en met de een na de ander naar bed gaan.
Daarom ben ik blij dat mijn man geen bier drinkt, maar het bij een wijntje houdt.

En, nee, ik ben niet bi
Dat is geen bier drinken maar bier tanken. Dit is een beetje de gewone kroegdrinker met de zuipende keetboer weggooien.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 09 aug 2007 11:18

Flappie schreef:Is that your dislike of woman, when they speak dutch? (to keep ontopic) 8)

No, I understand that they can't help it. :lol:
Like previous year, I'm back from an other country. And I like that, speaking foreign languages. It's instructive.

Why wasting my time by speaking only one and the same language always and ever, if I can learn so much more? :?
Ain't that stupid? 8)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 09 aug 2007 11:24

Boekenlezer schreef:No, I understand that they can't help it. :lol:
Like previous year, I'm back from an other country. And I like that, speaking foreign languages. It's instructive.

Why wasting my time by speaking only one and the same language always and ever, if I can learn so much more? :?
Ain't that stupid? 8)

You're absolutely right! But I'm blessed with a woman who is American/English, so I don't have that problem to speak only one and the same language always and ever. I admit that I'm very lucky 8)
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

meboy

Berichtdoor meboy » 09 aug 2007 11:30

Tsss I ÕæÕýµØÕJžéÎÒÊÇΨһһ¡£¿´Æð

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 aug 2007 11:45

Boekenlezer schreef:
Flappie schreef:Is that your dislike of woman, when they speak dutch? (to keep ontopic) 8)

Ain't that stupid? 8)
Wel... Ga langs Hananja die praat nu Afrikaans en Engels dus :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 aug 2007 11:46

mannen die te pas en onpas bij warm weer in hun blote bast de straat op gaan. In Italie, SPanje e.d. zijn mensen zelfs met het warmste weer leuk gekleed. Loop je dar door een moois stadje, en jahoor daar komen ze, grote blote buiken. IN de meeste gevallen duitsers, engelsen en soms Nederlanders.

Bij het water en in de tuin uiteraard prima.
Laatst gewijzigd door meschianza op 09 aug 2007 13:45, 2 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 aug 2007 12:58

Boekenlezer schreef:previous year

ik zou zeggen: last year

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 09 aug 2007 13:05

Ben met Boekenlezer in zijn keuze voor previous.

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 09 aug 2007 13:09

Mensen die hun zonnebril ophouden als je een praatje met ze maakt.
Zo irritant als je niet kan zien wat hun gezichtsuitdrukking is bij het gesprek.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 09 aug 2007 13:13

Mensen die het niet met mij eens zijn, zelfs als ik gelijk heb.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 10 aug 2007 08:34

Flappie schreef:
Boekenlezer schreef:No, I understand that they can't help it. :lol:

Ain't that stupid? 8)

You're absolutely right! But I'm blessed with a woman who is American/English, so I don't have that problem to speak only one and the same language always and ever. I admit that I'm very lucky 8)

's Ist aoba schaod, 's sei kein Tirolerteitsch.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 aug 2007 09:15

Raido schreef:
Boekenlezer schreef:

Ain't that stupid? 8)
Wel... Ga langs Hananja die praat nu Afrikaans en Engels dus :P

Een week geleden bevond ik me op een feestje waar nog veel meer talen werden gesproken. Turks, Engels, Duits, Grieks, Spaans, Italiaans, Nederlands, Brabants en Japans.... :)

En zondag zat ik in een kerk waar ook veel nationaliteite waren :) Turks, Chinees, Grieks, Nederlands, Canadees, Frans, Zuid-afrikaans, nog een ander afrikaans land, Amerikaans, Iers, Schots en ongetwijfeld nog wel meer.

Ik hou wel van wat diversiteit.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 aug 2007 13:25

Je vergeet Zeeuws ;)
pobody's nerfect

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 aug 2007 13:46

Flappie schreef:You're absolutely right! But I'm blessed with a woman who is American/English, so I don't have that problem to speak only one and the same language always and ever. I admit that I'm very lucky 8)

A woman from another country. Wow, that's nice!

Ten years ago I met an Italian girl in Italy. I have written letters with her, in Italian. But in 1998, it stopped unfortunately, because I found it very hard to find time to write letters.
Something like that, I certainly would like it again!

This year, I saw a beautiful and friendly girl in England, at Cape Cornwall, someone I was impressed by. The day after that encounter, I was still impressed, and I wanted to go to that place again to meet her again and to ask for her e-mail address. But it didn't come so far because of the very busy schedule of the group. Always walking, walking and walking.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 aug 2007 13:50

Marnix schreef:Ik hou wel van wat diversiteit.

Ik ook! d:)b
Me too!
Anch'io!

Terug naar “Archief”