PARIJS (ANP/AFP) – De Franse president Jacques Chirac heeft vrijdag het militaire optreden van Israël in Libanon „compleet buitensporig" genoemd. Volgens het staatshoofd lijkt het erop dat de joodse staat het buurland „wenst te vernietigen".
President Chirac (iemand die aktief meehielp om Saddam's kernreactor te bouwen) doet ook een duit in het zakje. Zoals gebruikelijk zal deze uitlating wel weer bedoeld zijn om de grote moslimminderheid in la douce France te paaien. Chirac weet drommels goed dat het in Israels belang is dat het rustig is in Libanon, maar kiest hij er bewust voor om Israel in het beklaagdenbankje te zetten i.p.v. de terreurbeweging die deze hele gevechtsronde weer in gang heeft gezet.

jip_86 schreef:Als ze er zogezegd 10.000+ hebben waarom zijn er dan slechts een handjevol gebruikt. Dan ga je toch niet wachten tot er een keer zo'n depot gevonden word?
Naar verluid heeft Israel al een flink aantal van die depots opgeblazen. Bovendien zijn er niet 10.000 afvuurinstallaties voor die raketten, maar een stuk minder.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)