Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 17 jun 2006 13:12

Ik dacht dat maagpijn al een poosje de nieuwe was. Maar verder ken ik dat soort excuses alleen van de clichés, ik heb geen ervaring met zin-loze vrouwen.

Join the club. Is er trouwens een goed excuus voor ons mannen, zonder het probleem te krijgen dat de vrouw gaat roepen dat wij ze vast niet meer aantrekkelijk vinden, niet meer van ze houden enzo?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 13:23

Eh, stress (op het werk ofzo)? Daardoor schijnt je prestatievermogen iig wel af te nemen. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 13:58

Katlheen schreef:
Ik dacht dat maagpijn al een poosje de nieuwe was. Maar verder ken ik dat soort excuses alleen van de clichés, ik heb geen ervaring met zin-loze vrouwen.

Join the club. Is er trouwens een goed excuus voor ons mannen, zonder het probleem te krijgen dat de vrouw gaat roepen dat wij ze vast niet meer aantrekkelijk vinden, niet meer van ze houden enzo?

Hm, pas hoorde ik van een meisje, dat haar man haar tijdens de zwangerschap niet aantrekkelijk vond, dat had hij haar zelf verteld ook. Enerzijds kan ik dat begrijpen, maar anderzijds hoor je meestal het tegenovergestelde, dat mannen zwangere vrouwen juist wël aantrekkelijk vinden (of iig hun eigen vrouw) Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de waarheid 8)
Mannen met ervaring hier?

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 17 jun 2006 14:08

Nee, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 14:09

Nou, ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me op geen enkele wijze voorstellen dat ik een zwangere vrouw aantrekkelijker zou vinden dan een niet-zwangere vrouw (mits het om dezelfde vrouw gaat).

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 14:09

Katlheen schreef:Nee, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.

Ik vroeg het ook niet aan jou, uiteraard 8)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 17 jun 2006 14:10

Hoezo uiteraard? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 14:12

Aragorn schreef:Nou, ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me op geen enkele wijze voorstellen dat ik een zwangere vrouw aantrekkelijker zou vinden dan een niet-zwangere vrouw (mits het om dezelfde vrouw gaat).

Ja, daar gaat het even om :) Of mannen hun zwangere vrouw minder, meer, of even aantrekkelijk vinden.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 14:13

Katlheen schreef:Hoezo uiteraard? 8)

Nou, misschien helemaal niet zo 'uiteraard', misschien heb je al ervaring zonder dat je het weet :mrgreen: In ieder stadje een ander schatje bijv, jou kennende 8)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 17 jun 2006 14:19

Ik kan me voorstellen dat mannen hun zwangere vrouw gewoon heel mooi vinden, dus niet zozeer seksueel aantrekkelijker. Niet dat ik dat kan weten, hehe, maar het valt me bv op dat kunstenaars vaak hun zwangere vrouw fotograferen, boetseren, schilderen ect. Ik kan daar wel van onder de indruk raken..

(Wat doe ik in dit topic 8-[ )
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

André

Berichtdoor André » 17 jun 2006 14:37

Smurffie schreef:
Katlheen schreef:Nee, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.

Ik vroeg het ook niet aan jou, uiteraard 8)
Misschien aan mij :P ik vond het in die zin mooi omdat je 'samen' een kind verwacht.
Een tijdje terug zag ik m'n zus (ze is nu 38 weken zwanger dacht ik) dat haar gezicht er anders uitzag, vriendelijker ofzo. :roll:
Nahja, voor de mensen die het niet mooi vinden dat een/hun vrouw zwanger is, het gaat vanzelf over. :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 15:41

Haha, idd, ik vind ook dat mn zus erg vriendelijk is sinds ze getrouwd is (voor de onwetende onder ons; ze was ook gelijk zwanger 8) ), maar misschien komt het ook omdat ze het huis uit is en we geen ruzie meer kunnen maken over de haarlak :P Anyway, het lijkt mij dat een (hoog)zwangere vrouw minder zin heeft, de man haar seksueel minder aantrekkelijk vind (dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het ook) en dat dat opzich wel te verklaren zou zijn, omdat het mij aannemelijk lijkt dat je lichaam meer rust nodig heeft. (Eh, duidelijk? :-s )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 15:47

Waarom zouden zwangere vrouwen minder zin hebben? Ik vind het wel bij zo'n hormonale rollercoaster-ride passen om juist wel zin te hebben. Of soms heel veel en soms helemaal niet, want zo zijn ze, die vrouwen. :P

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 17 jun 2006 15:53

Ik denk wel dat ze dan ook zin hebben, waarom worden anders al die standjes beschreven die zwangere vrouwen kunt uitproberen?Afbeelding

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 15:53

Iig direct ná de zwangerschap weer wel blijkbaar, want mn zus is weer zwanger 8)

Terug naar “Archief”