Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Je wil niet weten hoeveel ik al aan dat boek over HSP heb gehad, alleen de eerste paar bladzijden... HSP'ers nemen de wereld op een andere manier waar en dat verklaart waarom ze soms gedrag vertonen dat in onze (niet-HSP) ogen belachelijk is.
André schreef:Mijn conclusie zou dan kunnen zijn als je 5 jaar uit het arbeidsproces bent omdat je o.a. 23 van de 23 vragen positief kunt beantwoorden dat HSP iig geen onzin is.tweetietwee schreef:Onzin die hele HSP hype.............. (....)en kan werken
tweetietwee schreef:Lalage schreef:Je wil niet weten hoeveel ik al aan dat boek over HSP heb gehad, alleen de eerste paar bladzijden... HSP'ers nemen de wereld op een andere manier waar en dat verklaart waarom ze soms gedrag vertonen dat in onze (niet-HSP) ogen belachelijk is.
misschien ben ik het gewoon zelf en zie ik de wereld wat anders.......
tweetietwee schreef:
zolang je kan houden van mensen en kan werken /school gaan (Freud vertaalt) heb je geen probleem.
mystery schreef:Hooggevoeligheid is ook geen probleem!
Hooggevoeligheid is een gave. En hooggevoeligheid zelf geeft geen problemen, maar hooggevoeligheid kan problemen wel versterken óf het kan helpend zijn.
marina87 schreef:Precies, het is geen stoornis.
Het is eigenlijk heel simpel, je hebt hoogsensitieve mensen, middel-sensitieve mensen en laag-sensitieve mensen. Maar goed, dat hebben we een paar pagina's terug ook al uitgelegd. Het zou fijn zijn dat als mensen hier willen reageren eerst even het topic doorlezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten