kurtyo schreef:@AikonGirl: Ach, wellicht vind ik je woordkeuze dan gewoon niet gepast - voor een christen.
Oja shit, was vergeten dat je niet iets belachelijk mag vinden/noemen als christen zijnde.

Nu maar weer ontopic.
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:AikonGirl schreef:kurtyo schreef:@AikonGirl: Ach, wellicht vind ik je woordkeuze dan gewoon niet gepast - voor een christen.
Oja shit, was vergeten dat je niet iets belachelijk mag vinden/noemen als christen zijnde.![]()
Nu maar weer ontopic.
En je mag vast ook geen shit zeggen als christen
Mhaw, als je eerste glas bier op de grond valt mag je van mij, als het je tiende is vind ik het discutabel.Lalage schreef:AikonGirl schreef:kurtyo schreef:@AikonGirl: Ach, wellicht vind ik je woordkeuze dan gewoon niet gepast - voor een christen.
Oja shit, was vergeten dat je niet iets belachelijk mag vinden/noemen als christen zijnde.![]()
Nu maar weer ontopic.
Lalage schreef:AikonGirl schreef:kurtyo schreef:@AikonGirl: Ach, wellicht vind ik je woordkeuze dan gewoon niet gepast - voor een christen.
Nu maar weer ontopic.
Ben ik niet met je eens, volgens mij mag je op een forum waar het gross een Christelijke achtergrond heeft wel vinden dat je op z'n minst een voorbeeld mag zijn voor 'de wereld'.Smurffie schreef:Dus asjeblieft; ''als cristen dit, dat, zus of zo..'' laat het achterwege.
Beter; ''als mens dit, dat, zus of zo''.
André schreef:Ben ik niet met je eens, volgens mij mag je op een forum waar het gross een Christelijke achtergrond heeft wel vinden dat je op z'n minst een voorbeeld mag zijn voor 'de wereld'.Smurffie schreef:Dus asjeblieft; ''als cristen dit, dat, zus of zo..'' laat het achterwege.
Beter; ''als mens dit, dat, zus of zo''.
Je blijft allemaal zondige mensen, met dat verschil dat je als Christen weet hoe de vork in de steel zit.
Dus als mens dit of dat vind ik niet zo passen hier.
Verder ben je wel een vriendelijke vrouw.
Welnee, we zijn zo zondig en slecht als geen ander, maar om eens een keer een héle korte bocht te maken, Jezus verwacht wel van ons dat Zijn naam op de hele aarde bekent wordt gemaakt, om maar eens wat te noemen.Smurffie schreef:'Het goede voorbeeld geven' vind ik persoonlijk nogal dubbel. We mogen als christen absoluut 'niet denken dat we beter zijn', maar ondertussen weten we het wel beter?
Eensch.Al zit je dan op een christelijk forum, wat mij betreft maakt de locatie niet uit.
Idd wij kunnen niet bepalen wat het goede voorbeeld geven is, zelf vind ik dat je in de eerste 4 boeken van het NT redelijk een idee kunt krijgen door te kijken/lezen hoe Jezus zelf in zijn aardse leven zonder zonden de mensen onderwees.Goed, als er van mij verwacht word dat ik hét goede voorbeeld geef, dan wens ik geen christen meer te zijn.
Trouwens; wie zijn wij als christenen om te bepalen wat uberhaubt het goede voorbeeld is?
Dank jeVerder mag ik je best wel hoor
kurtyo schreef:En je omgeving als je er agressief van wordt - bijvoorbeeld.
Teveel van iets is nooit goed. TÉ veel = TÉ erg, etc.
Ik vind het ver gaan dat je anderen beticht van een belachelijke levenshouding/belachelijk gedrag (AikonGirl): waarom? Omdat je op deze manier je geloofsgenoten behoorlijk veroordeelt, en dat lijkt me niet aan jou. Nogmaals: dat jij het niet gebruikt en het slecht vindt is prima. Maar ik vind het wat ver gaan om je op zo'n manier uit te spreken.
rafaell schreef:kurtyo schreef:En je omgeving als je er agressief van wordt - bijvoorbeeld.
Teveel van iets is nooit goed. TÉ veel = TÉ erg, etc.
Ik vind het ver gaan dat je anderen beticht van een belachelijke levenshouding/belachelijk gedrag (AikonGirl): waarom? Omdat je op deze manier je geloofsgenoten behoorlijk veroordeelt, en dat lijkt me niet aan jou. Nogmaals: dat jij het niet gebruikt en het slecht vindt is prima. Maar ik vind het wat ver gaan om je op zo'n manier uit te spreken.
Overal waar 'te' voor staat is verkeerd, behalve 'tevreden'
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten