single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:07

Aragorn schreef:
Boekenlezer schreef:
Smurffie schreef:
En bij dames kun je als man soms wel beter je IQ maar lekker met rust laten, want je krijgt daarmee toch geen vat op ze.

Of je nu wil of niet; dat is best een wijze opmerking 8) :wink:

(...met het bord eten op schoot. :J )

Het vervelende ervan is echter wel, dat je soms echt niet weet wat je van iets moet denken. Dat is ongeveer net zoals: voor een T-splitsing staan, en werkelijk geen idee hebben of je links of rechts zal moeten kiezen. #-o Terwijl er toch best behoorlijke consequenties aan de keuze hangen. (Het hangt een beetje van de situatie af in hoeverre deze vergelijking opgaat. Bij sommige situaties is het zo ernstig niet, maar in sommige andere situaties gaat het met dubbel gewicht op.)

Ik krijg meer het idee dat wát je precies doet niet eens zoveel uitmaakt. Als ze je toch al mag op de eoa onverklaarbare manier is alles goed, en zo niet, dan is alles fout - links, rechts, rechtdoor, whatever. 8)

Hmm inderdaad, dat herken ik dan ook wel weer, ja. Alleen communiceren ze dat dan op zo'n vage en beroerde manier, vind ik. Tenminste... in het negatieve of twijfelachtige geval dan.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

André

Berichtdoor André » 24 mei 2006 19:11

Nee, ze komen van Venus, daar communiceren ze soms met hints enzo. :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2006 19:12

Hmm inderdaad, dat herken ik dan ook wel weer, ja. Alleen communiceren ze dat dan op zo'n vage en beroerde manier, vind ik.

Dit noem ik pas beroerd communiceren :P Leg eens duidelijk uit wat je bedoeld :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 mei 2006 19:17

Tja, Boekenlezer, ze gaan natuurlijk niet tegen jou zeggen: "Goh, Boekenlezer, wat je nu deed was fout, met deze actie heb je 10 credits verloren maar dat maakt eigenlijk geen bal uit want ik vond je toch al niet interessant, dus winnen was al op voorhand onmogelijk."

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:17

André schreef:Nee, ze komen van Venus, daar communiceren ze soms met hints enzo. :P

Ze hinten maar een eind heen. Ik denk en doe gewoon lekker op mijn eigen manier, en laat ze lekker in hun sop gaar koken als ze het naar mijn opvatting niet goed doen!
Zo, díe zit! d:)b

Nee echt, ik heb mij eigenlijk voorgenomen te weigeren om mijn hoofd nog over ze te breken. (Heb het idee dat ik een stukje broodnodige assertiviteit in mijzelf aan het ontwikkelen ben, op weg naar een volwassener stadium.)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:21

Smurffie schreef:
Hmm inderdaad, dat herken ik dan ook wel weer, ja. Alleen communiceren ze dat dan op zo'n vage en beroerde manier, vind ik.

Dit noem ik pas beroerd communiceren :P Leg eens duidelijk uit wat je bedoeld :)

Tsja, daar vraag je wat, om dat uit te leggen... :-k
Het beroerde vind ik nogal eens dat dames nogal eens dubbel op mij overkomen, zo van: het kan vriezen, en het kan dooien. Zo probeer ik het maar eens.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 mei 2006 19:25

tegelijk lijkt mij heel moeilijk, maar ze kunnen denk ik wel sneller omslaan van het 1 naar het ander.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2006 19:30

Boekenlezer schreef:
Smurffie schreef:

Het beroerde vind ik nogal eens dat dames nogal eens dubbel op mij overkomen, zo van: het kan vriezen, en het kan dooien. Zo probeer ik het maar eens.

Maar liefje, dat is niet geslachtsgebonden, maar karaktergebonden :wink:

(Je vond mn foto's best aardig toch? wel, die eerste past wel bij deze situatie, als je per ongeluk wil weten hoe ik er nu bij zit :mrgreen: )

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:39

Smurffie schreef:
Boekenlezer schreef:
Smurffie schreef:

Maar liefje, dat is niet geslachtsgebonden, maar karaktergebonden :wink:

(Je vond mn foto's best aardig toch? wel, die eerste past wel bij deze situatie, als je per ongeluk wil weten hoe ik er nu bij zit :mrgreen: )

Tsjonge, je noemt me liefje. Dat vind ik dan weer erg lief van je. :8> ( :wink: )

Ja, die foto's waren mooi. En een foto communiceert inderdaad ook non-verbaal.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 mei 2006 19:44

@Boekenlezer, serieus nu, ik krijg het idee dat je álles wat vrouwen tegen je zeggen wilt analyseren, dat je over élke opmerking een uur wilt nadenken, wat ze er misschien mee bedoelen. Persoonlijk zou ik gék worden als ik zó een gesprek moest voeren :)

Just talking, that's it :wink:

André

Berichtdoor André » 24 mei 2006 19:52

Boekenlezer schreef:Tsjonge, je noemt me liefje. Dat vind ik dan weer erg lief van je. :8> ( :wink: )
Over hints en vage taal zoals jij het benoemt.
Dat ze je hier liefje noemt betekent zoiets als (probeert even geen Twentse woorden te gebruiken) Nu moet je eens even heel goed luisteren jochie....... :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 mei 2006 19:55

André begrijpt het. 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:56

Smurffie schreef:@Boekenlezer, serieus nu, ik krijg het idee dat je álles wat vrouwen tegen je zeggen wilt analyseren, dat je over élke opmerking een uur wilt nadenken, wat ze er misschien mee bedoelen. Persoonlijk zou ik gék worden als ik zó een gesprek moest voeren :)

Just talking, that's it :wink:

Het gewoon luchtig houden, en er niet te serieus over nadenken dus. Nu, dat is precies wat ik wil. Alleen ervaar ik dat wel als iets wat niet zonder slag of stoot gaat. Iets waar ik best voor moet vechten om dat te realiseren. Vandaar dat ik me zojuist ook wat reactionair uitte. :)
'k Heb me er in het verleden helaas ook regelmatig enorm belemmerd in gevoeld, doordat er gedurende bepaalde tijden meer op mij afkwam dan ik kon hebben. (Wàt een zonde van al die tijd! :cry:) Ik zal ook wel in het verkeerde dorp opgegroeid zijn, vrees ik. De sociale atmosfeer in de naburige stad ervaar ik als stukken frisser en gezonder. Dat merk ik tot op de dag van vandaag nog altijd, als ik daar weer eens in de kerk ben.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 mei 2006 19:58

André schreef:
Boekenlezer schreef:Tsjonge, je noemt me liefje. Dat vind ik dan weer erg lief van je. :8> ( :wink: )
Dat ze je hier liefje noemt betekent zoiets als (probeert even geen Twentse woorden te gebruiken) Nu moet je eens even heel goed luisteren jochie....... :P

Ik nam even de vrijheid om er het mijne van te zeggen, hoe dom dat mijne dan ook wezen mocht. :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 15:52

Boekenlezer schreef:
André schreef:

Ik nam even de vrijheid om er het mijne van te zeggen, hoe dom dat mijne dan ook wezen mocht. :mrgreen:

Geeft niet, ik weet dat je het niet meent :mrgreen:

En trouwens, waarom kom je niet naar de meeting? Ik ben ondertussen (en velen met mij, dénk ik) wel benieuwd naar jou charmes, zoals je tenminste beweerde 8)

Terug naar “Archief”