Aragorn schreef:Boekenlezer schreef:Smurffie schreef:En bij dames kun je als man soms wel beter je IQ maar lekker met rust laten, want je krijgt daarmee toch geen vat op ze.
Of je nu wil of niet; dat is best een wijze opmerking![]()
(...met het bord eten op schoot.)
Het vervelende ervan is echter wel, dat je soms echt niet weet wat je van iets moet denken. Dat is ongeveer net zoals: voor een T-splitsing staan, en werkelijk geen idee hebben of je links of rechts zal moeten kiezen.Terwijl er toch best behoorlijke consequenties aan de keuze hangen. (Het hangt een beetje van de situatie af in hoeverre deze vergelijking opgaat. Bij sommige situaties is het zo ernstig niet, maar in sommige andere situaties gaat het met dubbel gewicht op.)
Ik krijg meer het idee dat wát je precies doet niet eens zoveel uitmaakt. Als ze je toch al mag op de eoa onverklaarbare manier is alles goed, en zo niet, dan is alles fout - links, rechts, rechtdoor, whatever.
Hmm inderdaad, dat herken ik dan ook wel weer, ja. Alleen communiceren ze dat dan op zo'n vage en beroerde manier, vind ik. Tenminste... in het negatieve of twijfelachtige geval dan.