Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:Jammer dat je het zo opvat.
Wilsophie schreef:Toch ben ik dan teleurgesteld, want ik wil echt positief gelovigen benaderen. Voor jou een grapje, voor mij misplaatst. Dat mag ik zo ervaren.
Wilsophie schreef:[img][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v633/Mixer1/Kepplermetdeholleaarde.jpg[/img][/img]
Ik sprak natuurlijk in het algemeen en niet specifiek over dit verbond.mealybug schreef:klopt.
Maar onze was destijds dus inderdaad niet ''onze'' want toen de wet aan Mozes werd gegeven waren wij heidenen ver verwijderderd van de ''burgerrechten israels ''.
Ook degenen die geen dispensationalist zijn, maken dit onderscheid. Ze maken er echter geen -isme van, omdat God door middel van verbonden werkt die vooral overeenkomsten hebben: eenzelfde (eind)doel met hetzelfde geestelijke fundament. Een bedeling is in die visie een nadere uitwerking in een (vernieuwd) verbond.mealybug schreef:Dus je bent het nu met Wilsophie en mij eens, n.a.v. onze onderbouwingen, dat God verschillend werkt met verschillende volkeren op verschillende tijden(=dispensationalisme)
mealybug schreef:Fijn.![]()
Dus je bent het nu met Wilsophie en mij eens, n.a.v. onze onderbouwingen, dat God verschillend werkt met verschillende volkeren op verschillende tijden(=dispensationalisme)
mealybug schreef:
Wat dacht je, ik ga jvds gelijk verder klaarstomen voor de holle aarde theorie?![]()
![]()
![]()
Het ijzer smeden terwijl het heet is?
mealybug schreef:Wat dacht je, ik ga jvds gelijk verder klaarstomen voor de holle aarde theorie?![]()
![]()
![]()
Het ijzer smeden terwijl het heet is?
Wilsophie schreef: Haha het was per ongeluk, ik wilde een foto van mezelf neerzetten met mijn kleinkind maar dat lukte niet.
Wilsophie schreef:Gelukkig maar zie je hoe je aankijkt tegen 2 helften van de wereldbol?
Wilsophie schreef:Nergens naar toe want het was een foutje. Als je die foto grote wilt zien, moet je zoeken op internet bij Bijbels wereldbeeld.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten