Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Technico

Berichtdoor Technico » 24 dec 2005 16:05

essieee schreef:Okay..ik ga hier TOCH op reageren....

Ik ben de persoon -lelijke vrouw- en toch heb ik veel sjans...dus het zit 'm niet in het uiterlijk alleen...ik weet dat wet wel snel zo werkt...dus er is hoop!

Dan gaat het volgens mij meer om je uitstraling, en een vrouw met een frisse uitstraling is ook mooi. Een 'normaal' meisje wat naar je lacht vind je toch al snel leuker als een knappe meid die hooghartig kijkt.

Is inderdaad een onderbelicht punt in dit topic ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 16:17

Het zou kunnen dat hier al zoiets gezegd heb, maar vaak is die vermeende arrogantie van mooie vrouwen vooral de perceptie van iemand die denkt van: ah, een mooie vrouw, die zal vast arrogant zijn.

En ja, als iedereen zo naar je kijkt ga je je ook vanzelf hooghartiger tegen die paupers gedragen natuurlijk en zul je alleen 'normaal' doen tegen mensen die je ook open en onbevooroordeeld en niet kwijlend dan wel nerveus aan durven spreken.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 24 dec 2005 16:32

Puberale plamuurlagen en wet-look lipgloss zijn mi. ook niet bijzonder fraai, maar verder vind ik dat er met make-up weinig mis is. Een mooie vrouw kan wel mooi zijn maar voor een meer glamour-achtige uitstraling en aparte dingen zal ze zich toch op moeten maken. Evenals mannen natuurlijk.

Ja, idd. Persoonlijk ben ik ook niet weg van felle lipstick of oogschaduw.
Mascara is dan wel weer een must. 8)
En bij bijv. modellen voor kapperszaak, dat zijn vaak close-ups en dus vind ik het niet vreemd dat er een flinke laag op zit.
Verder vind ik make-up gewoon een onderdeel van persoonlijke verzorging. (Wel zo natuurlijk mogelijk uiteraard) :) mij zul je dus nooit zonder make-up tegenkomen, mits je me ziet als ik net uit bed kom, maar gelukkig hoeven jullie dat niet mee te maken :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 16:42

Smurffie schreef:mij zul je dus nooit zonder make-up tegenkomen, mits je me ziet als ik net uit bed kom, maar gelukkig hoeven jullie dat niet mee te maken :P

Niet? :o Volgens mij heeft de ervaring anders geleerd..Afbeelding

Maar van mij hoeft het ook niet altijd perse natuurlijk te zijn.

Technico

Berichtdoor Technico » 24 dec 2005 16:42

Aragorn schreef:Het zou kunnen dat hier al zoiets gezegd heb, maar vaak is die vermeende arrogantie van mooie vrouwen vooral de perceptie van iemand die denkt van: ah, een mooie vrouw, die zal vast arrogant zijn.

En ja, als iedereen zo naar je kijkt ga je je ook vanzelf hooghartiger tegen die paupers gedragen natuurlijk en zul je alleen 'normaal' doen tegen mensen die je ook open en onbevooroordeeld en niet kwijlend dan wel nerveus aan durven spreken.

Dat is wel erg letterlijk opgevat, laat ik het anders stellen. Een knappe vrouw die chagrijnig kijkt of een minder knappe vrouw (politiek correcte term :mrgreen:) die naar je lacht.

Ik bedoelde niet dat een knappe vrouw per definitie hooghartig kijkt :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 16:48

Technico schreef:Ik bedoelde niet dat een knappe vrouw per definitie hooghartig kijkt :wink:

Weet ik, maar vaak denken mensen dat van tevoren wel onterecht.

André

Berichtdoor André » 24 dec 2005 16:57

Aragorn schreef:ah, een mooie vrouw, die zal vast arrogant zijn.
Idd, arrogant zijn enzo kan ook een manier van onzekerheid verbloemen zijn, dussuh niks aan de hand. ;/

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 17:00

En als iemand wel echt zelfverzekerd is is er dus wel iets aan de hand?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 dec 2005 17:04

Volgens mij Ara....snap je het verrek goed! 8)

André

Berichtdoor André » 24 dec 2005 17:05

Aragorn schreef:En als iemand wel echt zelfverzekerd is is er dus wel iets aan de hand?
Zelfverzekerd en arrogant zijn is volgens mij niet het zelfde, dr zitten nog enkele gradaties tussen. (gelukkig)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 17:10

Jaja, maar het klonk zo van: als iemand (zelf ook) onzeker is dan kan er wel mee gepraat worden, dan is het nog 'veilig' oid.

Overigens vind ik arrogante mensen ook niet altijd vervelend, het ligt eraan op welke manier. :)

André

Berichtdoor André » 24 dec 2005 17:51

Aragorn schreef:Jaja, maar het klonk zo van: als iemand (zelf ook) onzeker is dan kan er wel mee gepraat worden, dan is het nog 'veilig' oid.

Overigens vind ik arrogante mensen ook niet altijd vervelend, het ligt eraan op welke manier. :)
Klinkt als, arrogante mensen met tact kunnen soms wel zijn cynisch humoristisch zijn? :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 18:19

Mjah, het ligt er vooral aan of het terecht is. Je hebt soms ultiem kansloze figuren die zichzelf heel wat vinden, die zijn vervelend. Maar er zijn ook interessante mensen die een bepaalde ironische vorm van arrogantie hebben wat ik dan wel weer grappig kan vinden.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 24 dec 2005 20:04

Aragorn schreef:Mjah, het ligt er vooral aan of het terecht is. Je hebt soms ultiem kansloze figuren die zichzelf heel wat vinden, die zijn vervelend. Maar er zijn ook interessante mensen die een bepaalde ironische vorm van arrogantie hebben wat ik dan wel weer grappig kan vinden.

Ahhh, dat heb ik!! :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 dec 2005 20:41

Om welke eigenschappen ben jij terecht arrogant dan? 8)

Terug naar “Archief”