Yael schreef:goed zo.
Ik snap sowieso de menselijke obsessie niet om het aardse leven met alle geweld zo lang mogelijk te rekken. Tis jammer voor hen die achter blijven, maar ik ga liever vandaag nog dan morgen (naar huis).
Moderator: Moderafo's
Rijnmond schreef:Yael schreef:goed zo.
Ik snap sowieso de menselijke obsessie niet om het aardse leven met alle geweld zo lang mogelijk te rekken. Tis jammer voor hen die achter blijven, maar ik ga liever vandaag nog dan morgen (naar huis).
Rijnmond schreef:Yael, als God wil dat ik er morgen niet meer ben, dan ben ik er morgen niet. Ookal stoppen jullie me vol met donorbloed en organen. Andersom geldt dat overigens ook.
Aragorn schreef:Rijnmond schreef:Yael, als God wil dat ik er morgen niet meer ben, dan ben ik er morgen niet. Ookal stoppen jullie me vol met donorbloed en organen. Andersom geldt dat overigens ook.
Dit is natuurlijk een ongelofelijk irrelevante dooddoener.
Poesje schreef:Aragorn schreef:Rijnmond schreef:Yael, als God wil dat ik er morgen niet meer ben, dan ben ik er morgen niet. Ookal stoppen jullie me vol met donorbloed en organen. Andersom geldt dat overigens ook.
Een wijze uitspraak van je Rijnmond! Ik ben het met je eens!
Poesje schreef:Een domme uitspraak? Oké! Vertel eens, hoezo?
Aragorn schreef:Rijnmond schreef:Yael, als God wil dat ik er morgen niet meer ben, dan ben ik er morgen niet. Ookal stoppen jullie me vol met donorbloed en organen. Andersom geldt dat overigens ook.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten