Advies: open een topic over gekken, maar niet hier.
En yvonne, ik zou als ik jou was gewoon vertellen hoe het zit. ik merk dat je er mee zit, en het kan geen kwaad dat te vertellen. bovendien kan iedereen dan veel gerichter er wat over zeggen.
Moderator: Moderafo's
DesertRose schreef:Advies: open een topic over gekken, maar niet hier.
En yvonne, ik zou als ik jou was gewoon vertellen hoe het zit. ik merk dat je er mee zit, en het kan geen kwaad dat te vertellen. bovendien kan iedereen dan veel gerichter er wat over zeggen.
essieee schreef:bloempie20 schreef:Ik heb ook last van stemmen gehad (als kind zijnde al), en heel af en toe nog wel eens, maar ik weet wel dat dit van satan is.
Als kind zijnde wist ik dit niet, maar ik was er altijd heel erg bang van/ door. Later zag ik in dat het een duivel(s) is(zijn).
Denk je echt in de vorm van de satan? Waarom is dat dan zo? Komt dat door de redenatie....alles wat niet van God is????
Mariamagdalena schreef:Desertrose ziet het heel scherp en weet waar hij over praat.
Die tip die hij gaf om in de bijbel een stukje over Jezus te lezen als je denkt met een geest in contact te zijn, is een hele goede tip.
Echt, een demon zal angstig vluchten.
Jas schreef:Denk je? Weet wel dat de duivel en zijn demonen ook steeds harder worden. Hij vlucht niet meer zo gauw voor een versje en een tekstje hoor. Hij weet toch wat over hem besloten is en dat er niets meer te verliezen is voor hem. Daarom laat hij zich niet meer zo gemakkelijk wegjagen.
Riska schreef:Jas schreef:Denk je? Weet wel dat de duivel en zijn demonen ook steeds harder worden. Hij vlucht niet meer zo gauw voor een versje en een tekstje hoor. Hij weet toch wat over hem besloten is en dat er niets meer te verliezen is voor hem. Daarom laat hij zich niet meer zo gemakkelijk wegjagen.
Je zou gelijk hebben als het als een soort magie gebruikt wordt. Maar als je die duivel pareert met een diepgeworteld geloof dat God jouw bewaarder en schaduw is aan je rechterhand, dan is God toch altijd machtiger - want met Kruis en Opstanding sprak Hij al "En toch...!" en dat geldt voor ons tot de dag van vandaag...
Riska schreef:Yvonne,
Ik heb "problemen" met mijn vader gehad. Hij was in mijn huis...
Het komt nu niet meer voor, maar ALS het nog een keer zou gebeuren, zou ik onmiddellijk de tekst uit Psalm 121 zeggen: "De HEER is uw Bewaarder, de HEER is uw schaduw aan uw rechterhand..."
En "het" of zo je wilt "hij" was en is gelijk verdwenen. Ik ben er niet bang meer voor...
Misschien iets dat jou ook helpen kan????
jas schreef:Mariamagdalena schreef:Desertrose ziet het heel scherp en weet waar hij over praat.
Die tip die hij gaf om in de bijbel een stukje over Jezus te lezen als je denkt met een geest in contact te zijn, is een hele goede tip.
Echt, een demon zal angstig vluchten.
Denk je? Weet wel dat de duivel en zijn demonen ook steeds harder worden. Hij vlucht niet meer zo gauw voor een versje en een tekstje hoor. Hij weet toch wat over hem besloten is en dat er niets meer te verliezen is voor hem. Daarom laat hij zich niet meer zo gemakkelijk wegjagen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 78 gasten