Op het monent zijn er nog geen aanvallen uitgevoerd het enigste wat waarschijnlijk wel zeker is dat er special forces in irak zitten zoals de seals en delta forces.
Ik vind dat Irak moet worden aangevallen moet worden en dat amerika daar ook toestemmening moet toe krijgen want met telefoon gesprekken afte luisteren en satelietbeelden te nemen is er bekent geworden dat irak gifgas, zenuwgas en ander biologische wapens heeft wat ten strengste verboden is dus mag er aangevallen worden vandaag hebben de wapen inspecteurs trouwens wel verboden wapens ondekt in een woestijn in Irak deze zijn gelijk vernietigd.
Amerika heeft zeker atoombommen enz. Maar het zijn niet de verboden wapens en niet de verboden hoeveelheid. Wat de amerikaanen hebben is toegstaan anders hadden ze al op der kop gehad van de NAVO.
Waarom zou er geen oorlog moeten komen voor de burgers daar in Irak?
Ik vind dat wel een punt om even bij stil te staan. De burgers kunnen niet naar een buurland vluchten omdat ze voor dat ze daar zijn al vermoord zijn door Saddam dus moeten ze in het land blijven maar dan moeten we dus gaan kiezen denk ik want wat gebeurt er als we saddam zijn gang laat gaan dan gaat hij straks Israel aanvallen of 1 of meer van de andere landen daar in de buurt dan vallen er nog meer doden dus of daar deze burgers in Irak dood of straks de halve wereld het is een harde keuze dat weet ik maar daar staan ze wel voor.
van uit mij opzicht gezien is er maar 1 manier die twee kanten op kan of hij slaagt en er zijn weinig slachtoffers of hij mislukt en er zijn veel slachtoffers. dit is dat ze met groepen special forces alle militaire basisen en mobiele centrum tegelijk moeten overvallen en bezetten en eventueel als het kan zonder schade vernietigen.
vriendelijk Groet huib
Voor oud nieuws of nieuws over Irak kijk op
http://www.specialunits.com