trijntjejohanna schreef:ik ben nu zelf zwanger.. in augustus verwachten wij ons eerste kindje..
Heb ik jou niet eens horen zeggen dat je 'de eerste tijd' geen kinderen wilde????

Moderator: Moderafo's
Acire schreef:trijntjejohanna schreef:ik ben nu zelf zwanger.. in augustus verwachten wij ons eerste kindje..
Heb ik jou niet eens horen zeggen dat je 'de eerste tijd' geen kinderen wilde????
Jannoek schreef:Pivo schreef:dat je eerst moet sparen om kinderen een goede toekomst te geven is onzin vind ik! Als we leven in vertrouwen op God zal Hij er ook voor zorgen dat je voldoende middelen hebt om je kinderen goed op te kunnen voeden! Je hoeft niet eerst veel geld te hebben voordat je dat kan doen. Daar krijg je verwende kindertjes van en das ook niet goed. Het sober opvoeden van kinderen is echt niet erg, misschien vaak juist wel beter voor het kind
ben het bijna helemaal met je eens...
alleen de zin: veel geld -> verwende kinderen, nee, dat hoeft helemaal niet zo te zijn!
Sabra schreef:Ik heb wel enorme bewondering voor jouw houding TJ. Omdat jouw houding lijnrecht staat tegenover mijn houding en je er wellicht meer onbevangen en met meer vertrouwen in staat.
Waarschijnlijk ben ik te rationeel ingesteld om een dergelijke onbevangen houding aan te nemen.
sela schreef:na, dan zal sela ook maar over de boeg komen met een bekentenis.
* ik word gewoon niet zwanger *
dus zal God wel een ander plan met m'n leven hebben.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 38 gasten