Rijvaardigheid vrouw is hormonenkwestie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 27 jan 2005 22:39

Dit is op zich toch oud nieuws?? (iedereen weet het, sommige zeggen het ;))

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jan 2005 22:48

Een heer in het verkeer is meestal een dame!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 27 jan 2005 22:59

tsja dat ze hier een wetenschappelijk onderzoek voor moeten doen? :shock: misschien dachten ze dat de vrouwen het dan eindelijk eens zouden gaan geloven doordat het wetenschappelijk bewezen is :lol:
uitzonderingen bevestigen de regel toch? dat is met kaartleze ook zo! en het gegeven dat vrouwen geen kaart kunnen lezen stamt uit de tijd dat navigators nog geeneens bestonden! ik ken zelfs vrouwen die met een navigator verkeerd rijden! :lol:

Mikhaila
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Mikhaila » 27 jan 2005 23:03

Tja, dan zal ik wel één van de uitzonderingen zijn, ofzo... Als ik navigeer, komen we altijd goed aan. 8)
Btw, ik ken ook mannen die met navigatiesysteem verkeerd rijden. :mrgreen:

Agape,
Mikhaila
Wie is als de Heer, onze God? Hij troont in de hemel daar boven, Hij zorgt voor de aarde beneden. Wie is als Hij in hemel en op aarde? (Psalm 113:5,6)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jan 2005 23:15

ho wacht fff!
er is hier een kerel op het forum die geen goeie routebeschrijving kan maken! :mrgreen: :wink: Die schrijft gewoon een rotonde teveel op! Dan komen wij vrouwen buiten de bebouwde kom uit!

daarbij komt: van de zomer reeden we steeds verkeerd in de vakntie als de kerels de kaart lazen!

nee kom niet met zulke onzin aan!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 27 jan 2005 23:36

je kan altijd wel zien aan het weggedrag wie er rijd,

er zijn helaas gewoon mensen (ja helaas ook mannen) die gewoon de ruimte niet zien, dus anticiperen op situaties, dan blijven ze maar op die linker baan hangen enzo, en dan zien ze blijkbaar niet dat er nog een hele lege baan er naast is. Als je het dan zat ben er dan rechts voorbij rijd dan zijn ze opeens niet meer zo blij ;) en krijg je weer boze gezichten enzo, maar dat ligt dus wel aan hun zelf :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

caprice

Berichtdoor caprice » 27 jan 2005 23:38

Johan81 schreef:Als je het dan zat ben er dan rechts voorbij rijd dan zijn ze opeens niet meer zo blij ;) en krijg je weer boze gezichten enzo, maar dat ligt dus wel aan hun zelf :!:

Of mensen die altijd op de middelste rijstrook blijven rijden, ook al is dat niet nodig. Gewoon vlak achter hen langs van uiterst rechts naar uiterst links zwenken, inhalen, en voor hen langs weer helemaal naar rechts.
Hopelijk begrijpen ze het dan.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 jan 2005 00:08

caprice schreef:
Johan81 schreef:Als je het dan zat ben er dan rechts voorbij rijd dan zijn ze opeens niet meer zo blij ;) en krijg je weer boze gezichten enzo, maar dat ligt dus wel aan hun zelf :!:

Of mensen die altijd op de middelste rijstrook blijven rijden, ook al is dat niet nodig. Gewoon vlak achter hen langs van uiterst rechts naar uiterst links zwenken, inhalen, en voor hen langs weer helemaal naar rechts.
Hopelijk begrijpen ze het dan.

ja of even je pijl uitzetten als hint

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 28 jan 2005 00:20

Ik ben vrouw en geef graag toe dat vrouwen niet kunnen autorijden en kaartlezen, ik ben daar het levende voorbeeld van :mrgreen:

Eer ik op de kaart gevonden heb waar ik zit ben ik al een uur verder, en als ik dan ook nog s de weg moet vinden... Ik heb al wel eens 2 uur ergens lopen zoeken naar iets wat misschien 100 meter verderop was; en jaaa ik had een kaart en ben waarschijnlijk een paar keer dat hele centrum doorgelopen omdat ik dus geen kaart kan lezen ;-)

En autorijden ben ik ook naarrrlijk slecht in; ik les al 2,5 jaar heb iets van 130 lessen en heb gisteren voor de eerste keer afgereden; en jawel: gezakt.....
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 jan 2005 00:24

er bestaat zelf een kaart speciaal voor vrouwen, dan zit het noorden beneden aan en het zuiden boven, als je dan van amsterdam naar rotterdam moet, dan zit links te minste links en en rechts rechts

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 28 jan 2005 00:28

Johan81 schreef:er bestaat zelf een kaart speciaal voor vrouwen, dan zit het noorden beneden aan en het zuiden boven, als je dan van amsterdam naar rotterdam moet, dan zit links te minste links en en rechts rechts

Wahaaa geniaal :D

Ik zit ook altijd de hele tijd rondjes te draaien met een kaart enzo om m nog een heeeeel klein beetje te snappen :lol:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jan 2005 01:47

Gerdien B. schreef:Een heer in het verkeer is meestal een dame!

En wat versta je onder een heer in het verkeer? Iemand die iedereen voor laat gaan en geen initiatief neemt en daardoor files veroorzaakt? :)

Mikhaila
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Mikhaila » 28 jan 2005 08:41

Waarom beschrijf je nou slechtziende oude mannetjes op de snelweg? Ik dacht dat we het over vrouwen en verkeer hadden..? :mrgreen: :mrgreen:
Wie is als de Heer, onze God? Hij troont in de hemel daar boven, Hij zorgt voor de aarde beneden. Wie is als Hij in hemel en op aarde? (Psalm 113:5,6)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 28 jan 2005 09:28

Ik merk dat veel vrouwen in de ontkenningsfase zitten. Gelukkig zijn er ook die er wel gewoon voor uit komen dat dit onderzoek klopt! :mrgreen:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 28 jan 2005 09:38

Dit kan dan wel verantwoord wetenschappelijk onderzoek zijn, een vriendin van mij is absoluut het tegenovergestelde van wat men beweert over vrouwen in het verkeer.

Of ze kan kaart lezen, dat zou ik niet weten, wel kan ze prima autorijden en ze komt altijd overal zonder enige moeite. Ze houdt net als ik erg van opschieten en kan zich groen en geel ergeren aan mensen die bijv. 65 rijden op een 80 km weg omdat de men de omgeving wil aanschouwen.

Ze haalt rechts in als mensen links blijven plakken, wat vooral gebeurd op de A-12 Utrecht richting Gouda en op de A-4 Amsterdam-Den Haag, ze heeft geen ontzag voor patsertjes in BMW's 3-serie, duikt rustig naar links ook al komt er iemand met bovengemiddelde snelheid aan.

Ze rookt dan ook shag.

Oh ja, ik heb ook nog een schoonzus. Mijn broer heeft nog nooit uitgelegd wat die 'S' knop bij de automaat nou precies inhoudt, of wat een kickdown is.

Terug naar “Archief”