Moderator: Moderafo's
Ik leef gezond, ben ook niet te zwaar, maar bepaald niet slank. Ik val van meer sporten niet af, merk wel dat ik in een lange vakantie wat aankom maar dat is er ook zo weer af. Zit altijd ongeveer op hetzelfde gewicht, en na een paar maanden lijnen deze herfst kwam ik ook niet lager dan dat. Gewoon het gewicht dat bij me hoort, waarschijnlijk.Hannes schreef:Ik vraag me af: iedereen zit hier nu een beetje op te sommen of hij/zij gezond eet en veel sport, maar hebben jullie ook het idee dat het werkt voor de kilo's? Ik bedoel, sommige mensen zijn misschien dun terwijl zij toch niet sporten en dagelijks drie zakken chips naar binnen werken?
Raido schreef:Voor jou inderdaad, ik word er niet dikker van en niet dunner van, ik kan me een bocht vreten..
suus_ schreef:ook al kan je een mooi lichaams gewicht hebben: houd dat nog niet in dat je vet percentage ook goed is.
bij ons op het dorp stond van de zomer een team van herbelife: stond een mager vrouwtje bij die haar vetpercentage liet meten. ik dacht die komt op te mager uit. maar nee..... ze had een veel te hoge vetpercentage!(en dat zag je echt niet aan de buiten kant) dit was allemaal onder huids vetweefsel.
zelf let ik er op dat ik zo veel mogelijk gevarieerd eet. niet te veel tussen doortjes en
absolut geen pitza (teminste ik ben erg geminderd)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten