jas schreef:hijwel schreef:
jas, je moet ophouden bij iedereen te denken dat hij/zij een doode zondaar is, wie ben jij om te oordelen dat hij/zij een door God levend gemaakt mens is?
Beste man, als er iemand veroordeelt ben jij dat op dit moment. Naar mij toe namelijk. Ik veroordeel niemand. Ik vraag slechts aan Evelien hoe lang ze het nog wil uitstellen. Dit vraag ik omdat ze zegt dat het duister is en dat ze dat misschien ooit nog wel eens anders zou willen.
Maar ja, men is tegenwoordig zo bang voor een beetje ontdekkende vraag. De valse grondjes zouden misschien bloot komen te liggen. Ik begrijp in dit geval niet wat ik nu weer verkeerd gevraagd heb. Dus het is normaal dat het duister is en dat we dat niet onmiddellijk anders zouden willen hebben? Te idioot voor woorden.
ik vindt een normale vraag eerder. Waarom zou je het uit willen stellen?
Of hoe komt dat je in het donker leeft?
jij oordeeld op grond van 1 uitspraak, dat zij zich moet bekeren. Als iemand zich bekeerd heeft.. kan het nog steeds donker zijn in het leven.
het is zeker gek dat je niet uit je duisternis wil komen... (mischien omdat je bang bent voor het onbekende?)