Goede vrienden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 13 jan 2005 12:24

Iet wat ... het ging om het praten dat weet ik heel goed ze ging hem zeggen dat ze hem echt niet wilde, maar ja, uitendlijk heeft ze hem alleen gebeld, omdat ik zo boos op haar was..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2005 12:36

Mjah, uit eten gaan associeer ik meer met romantisch dan met zeggen dat je iemand niet wil eigenlijk, dat kun je beter maar zo zakelijk mogelijk houden. Terecht dus (mi.) dat je dat niet accepteert. :)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 13 jan 2005 12:39

:mrgreen: gelukkig ik ben gesterkt in mijn standpunt
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 13 jan 2005 15:56

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er echt wat aan!

Het grootste probleem is denk ik dat mijn omgeving (lees: familie) nogal een grote vinger in de pap probeert te houden w.b. mijn contacten, zowel met jongens als met meiden trouwens. :cry:

Ik denk dat ik gewoon wat meer mijn eigen kop moet volgen en me niet raar of verkeerd moet voelen als ik eens een keer een arm om iemand heensla... :!:

Maar ik heb nog steeds een hekel aan die IDIOTEN die me verkering gaan vragen als ik ze eens een keer een knipoog geef!!! :x
Dan word ik toch weer wat onzeker: straal ik nu iets uit ofzo :?:
the most important things in life are not things

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 13 jan 2005 16:10

Dat hebben ze bij mij ook een tijd geprobeerd. Ze zijn er mee gestopt toen ik er radicaal tegenin ging. :lol:

De vrienden waarmee ik op school omga lijken op het eerste gezicht wat vreemd, (kraker, gothicmeisje, twee wat nerderig overkomende figuren, meisje wat nogal fragiel oogt maar heel fel is) tot je ze leert kennen. Heel erg ruwe bolster blanke pit.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 13 jan 2005 16:12

Ik vind het niet kunnen.
Mannen moeten met mannen en vrouwen met vrouwen omgaan.
Als je vrijgezel bent kan je wel vriendschappen met het andere geslacht hebben, maar niet als je een relatie hebt. Je kunt wel gemeenschappelijke vrienden/vriendinnen hebben.
Maar nooit dat ik met een andere man uit eten ga of zo, dan kan ik gelijk met de eerste trein opzouten.
Vriendschap tussen man en vrouw, daar komt vroeg of laat, toch een keer sexuele spanning aan te pas.
Vrouwen zijn geboren verleidsters, ook al hebben ze het zelf niet altijd door, en mannen zijn geboren jagers, ook al denken ze van niet.
Dus in een relatie, vriendschap met een ander geslacht, NOT

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 13 jan 2005 16:14

Ha. ONZIN. Genoeg vrouwen in mijn leven (momenteel minimaal 3), noem het vriendinnen, die ik nog van het VWO ken, waar ik vaak mee omga, waarmee ik overal over kan praten, die bijna of helemaal alles van me weten en waar ik nooit iets mee zou willen. Dus je punt gaat in mijn geval niet op, sowieso.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 13 jan 2005 16:22

Ik als jongen praat veel liever over allerlei zaken met meisjes dan met jongens. Gaat op 1 of andere manier veel relaxer voor mn gevoel.

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 13 jan 2005 16:45

Mariamagdalena schreef:Ik vind het niet kunnen.
Als je vrijgezel bent kan je wel vriendschappen met het andere geslacht hebben, maar niet als je een relatie hebt. Je kunt wel gemeenschappelijke vrienden/vriendinnen hebben.
Maar nooit dat ik met een andere man uit eten ga of zo, dan kan ik gelijk met de eerste trein opzouten.
Vriendschap tussen man en vrouw, daar komt vroeg of laat, toch een keer sexuele spanning aan te pas.Vrouwen zijn geboren verleidsters, ook al hebben ze het zelf niet altijd door, en mannen zijn geboren jagers, ook al denken ze van niet.

Volgens onderzoek blijkt dat inderdaad vaak op te gaan...las het van de week nog ergens. Het zal niet bij iedereen gelden maar toch denk ik dat je voorzichtig moet zijn in man vrouw of andersom vriendschappen binnen een relatie..Het is heel erg makkelijk en zelfs wat naief om te zeggen dat overkomt mij niet..Een gewaarschuwt mens telt voor twee..blijft waakzaam en bezin voor gij begint.... :wink: :wink:
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2005 17:13

lindita schreef:Ik denk dat ik gewoon wat meer mijn eigen kop moet volgen en me niet raar of verkeerd moet voelen als ik eens een keer een arm om iemand heensla... :!:

Zo is dat. :wink:

Maar ik heb nog steeds een hekel aan die IDIOTEN die me verkering gaan vragen als ik ze eens een keer een knipoog geef!!! :x
Dan word ik toch weer wat onzeker: straal ik nu iets uit ofzo :?:

Niks van aantrekken joh, er lopen nu eenmaal een hoop kansloze gasten rond hier. :)

sela

Berichtdoor sela » 13 jan 2005 17:17

Aragorn schreef:Hm, het is opzich ook wel ietwat merkwaardig dat je dan met elkaar uit eten gaat ja..

Mjah, uit eten gaan associeer ik meer met romantisch dan met zeggen dat je iemand niet wil eigenlijk, dat kun je beter maar zo zakelijk mogelijk houden. Terecht dus (mi.) dat je dat niet accepteert.

een lunch is zakelijker..

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2005 17:21

Ja, dat zou nog wel kunnen, ligt er ook aan wat je relatie met die persoon was voordat deze situatie ontstond.

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 14 jan 2005 12:28

Mariamagdalena schreef:Ik vind het niet kunnen.
Vriendschap tussen man en vrouw, daar komt vroeg of laat, toch een keer sexuele spanning aan te pas.
Vrouwen zijn geboren verleidsters, ook al hebben ze het zelf niet altijd door, en mannen zijn geboren jagers, ook al denken ze van niet.

Zoiets zeggen me ouders ook...
Maar ja ik heb meer vrienden dan vriendinnen, moet ik die dan allemaal vaarwel zeggen als de ware een keer op komt dagen??
Ik heb gewoon zoiets: jij kunt accepteren dat ik nou eenmaal beter met jongens om kan gaan dan met meiden en anders zout jij maar op met de eerste trein!
:!: :!: :!:

Ik wil niet beledigend zijn maar zou dit niet door het leeftijdverschil komen? Mijn ouders zeggen vaak: "Vroeger ging je alleen bij elkaar langs als je verkering met iemand wilde enz enz." :mrgreen:

joepie

Berichtdoor joepie » 14 jan 2005 12:36

Ik denk het niet. Tenminste.....
Ik had vroeger ook veel vrienden, meer dan vriendinnen.
En die kwamen ook gewoon langs bij ons, en daar ging ik gerust mee uit eten. Of zelfs naar een diës. Zonder dat ik daar mee ging lopen zoenen of knuffelen. Dat zou ik dus alleen doen met DE vriend.

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 14 jan 2005 12:40

joepie schreef:Ik denk het niet. Tenminste.....
Ik had vroeger ook veel vrienden, meer dan vriendinnen.
En die kwamen ook gewoon langs bij ons, en daar ging ik gerust mee uit eten. Of zelfs naar een diës. Zonder dat ik daar mee ging lopen zoenen of knuffelen. Dat zou ik dus alleen doen met DE vriend.

Daar ben ik het wel mee eens!

Ik ben sowieso niet zo 'zoenerig', meestal heb ik iets van: brrr... :?

Terug naar “Archief”