langbeen schreef:Sabra schreef:Je kunt ook gewoon overwegen om niet langer slaaf te zijn van het door mannen gereguleerde wetticisme en gewoon eens een broek te kopen.
beste sabra, zoals ik al zei draag ik zelden rokken, maar ik vind het wel zo fatsoenlijk om me op een bruiloft van vrienden die een reformatorische achtergrond hebben een beetje aan te passen in mijn kledingstijl. ze zullen het vast niet aan me vragen ofzo, maar als gast op een bruiloft wil je daar toch best rekening mee houden? het is hún dag, en als ik ze daar een plezier mee kan doen is dat toch een kleine moeite? (nou ja, dat hoop ik dan maar... maar ik heb al een aantal goeie tips gezien, ga zeker eens op zoek!)
Ja, Langbeen, vind ik ook. Goed idee, om op dé dag van het bruidspaar rekening te houden met hun ideeen. En ik weet zeker dat ze het zullen waarderen en anders hun reformatorische familie wel.
En idd, er zijn al goede tips genoemd. Ik ben ook vrij lang en heb een hele hoop leuke rokken (ook veel broeken, maar das nu even minder interessant

). Het is dus mogelijk om leuke rokken op de kop te tikken, die ook nog es geschikt zijn voor lange mensen. Ik heb om precies te zijn 3 lange rokken: 1 van Esprit, 1 van Didi en 1 van Wonder Woman. Maar een nadeel is dat je van lange rokken nog langer lijkt (vind ik), dus draag ik het liefst (als ik een rok moet dragen) een wat korter rokje. Bijv. H&M, Didi, Vero Moda, Wonder Woman, Esprit, Steps, enz., dat zijn de winkels waar ik vaak slaag. En voor het nieuwe seizoen heb ik ook al weer genoeg rokken gezien, dus het hoeft geen probleem te zijn.
(Collegestyle raad ik je af, vaak wat truttige kleding en die mensen misbruiken dr positie om geld uit de reformatorische gezindte te slaan vind ik)
We bidden om zilver, maar God geeft goud.