Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Ik heb ontdekt dat je van jezelf heel moeilijk kunt zien wat je uitstraalt. Zo liep ik op de wegwijsbeurs in een broek. Twas een inpuls om dr heen te gaan, allebei m'n zussen waren er aan't promoten, dus ging ik ook ff kijken toen ik in Utrecht was. Iedereen keek naar m'n broek, en ik voelde me bestwel ongemakkelijk. Toen kwam ik bij een evangelisatiestichting vroeg die man: Hallo, kennen jullie de Heere Jezus al persoonlijk? Toen ik JA zei, zei hij: Dat dacht ik al, je straalt zoveel liefde uit. En pas geleden een vriend die zei dat ik vrede uitstraal. Echt geweldige complimenten natuurlijk. Ik had het helemaal niet verwacht. Ik had van mezelf het idee dat ik nix uitstraalde, dat ik heel mat was, maar ik kreeg dus 2x een geweldig compliment!! Kben daar echt blij mee!
En..als mensen het niet uit zichzelf tegen je zeggen, vraag er eens naar!
Acire schreef:Iedereen keek naar m'n broek, en ik voelde me bestwel ongemakkelijk. Toen kwam ik bij een evangelisatiestichting vroeg die man: Hallo, kennen jullie de Heere Jezus al persoonlijk? Toen ik JA zei, zei hij: Dat dacht ik al, je straalt zoveel liefde uit.
Happy One schreef:Dit vind ik een heel mooi voorbeeld van Funlover. En wel om de simpele reden dat je d.m.v. het dragen van een rok al een voorsprong hebt in je getuigenis.
Optimatus schreef:Happy One schreef:Dit vind ik een heel mooi voorbeeld van Funlover. En wel om de simpele reden dat je d.m.v. het dragen van een rok al een voorsprong hebt in je getuigenis.
Misschien wel, misschien niet. Ik draag nooit een rok en toch weet men al vrij snel dat ik op zondag ter kerke ga en actief met geloof bezig ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten