Moderator: Moderafo's
cornelis schreef:Toen ik het bericht geplaats had.
Kwam bij mij de gedachte op,hoe gaan we het nieuwe jaar in.
.....
Houden we er ook rekening mee,dat we in dit nieuwe jaar ook kunnen sterven?
.....
En Cisca jammer,dat je denkt Die trouwe Vaderhanden niet nodig te hebben.
Ik weet zeker,dat dit een hele grote vergissing is.
En je weet,ik gun het je zo graag.
Een trouwe Vader die zorgt.
Arco schreef:Hoe ga ik 2005 in?
- Onveilig gevoel, het idee dat er nog steeds mensen zijn die anderen mensen kwaad aan doen cq uit de weg ruimen.
- De mogelijkheid dat 2005 (als we het halen) wel het laatste jaar zou kunnen zijn.
- en nog veel meer.
Soms maakt me het toekomstdenken mij erg bang.
Maar, ik sla mijn ogen naar het gebergte heen, vertrouw op Hem mijn enigste toevlucht.
Arco
Arco schreef:Soms maakt me het toekomstdenken mij erg bang.
Maar, ik sla mijn ogen naar het gebergte heen, vertrouw op Hem mijn enigste toevlucht.
Arco
Ongelovig is relatief, kijk in mijn ogen is ongelovig niet geloven in Jezus Christus en deelachtig zijn in zijn lichaam (zeg maar), wat dat betreft ben ik ongelovig.jas schreef:Raido schreef:welk geloof?
Ben je geheel ongelovig dan?
Raido schreef:Ongelovig is relatief, kijk in mijn ogen is ongelovig niet geloven in Jezus Christus en deelachtig zijn in zijn lichaam (zeg maar), wat dat betreft ben ik ongelovig.jas schreef:Raido schreef:welk geloof?
Ben je geheel ongelovig dan?
Raido schreef:Hum... het probleem is dan misschien dat ik het geloof in Jezus Christus niet als DE of HET geloof zie maar als een intrepretatie van het geloof vind of de weg..
Arco schreef: En als we kijken naar wat er gebeurt is in Azië, dan zie ik alleen maar leed en pijn. Waarom zij en niet wij.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten