Daniëlkamp

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gjendewald
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Gjendewald » 02 jan 2005 18:06

Ik ben zelf nooit meegeweest, maar 2 vrienden van mij wel, die vonden het allebei echt verschrikkelijk, dus ik denk niet dat ik ga ondanks mijn voornaam.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 06 jan 2005 19:16

Ik ben eigenlijk wel van plan om dit jaar met Daniël-kamp mee te gaan. Lijkt me erg gaaf om op kamp te gaan! Mag dat ook als je geen gergem bent? Weet iemand dat?
Dus, dat.

AssiFv
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor AssiFv » 06 jan 2005 19:25

dE bAdEeND schreef:Ik ben eigenlijk wel van plan om dit jaar met Daniël-kamp mee te gaan. Lijkt me erg gaaf om op kamp te gaan! Mag dat ook als je geen gergem bent? Weet iemand dat?

Ja dat mag, maar je moet wel aanpassen aan de regels. Dit betekend misschien dat je een rok aan moet.

ik ga btw naar niederdieten I

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 06 jan 2005 20:10

maar ehm, in bepaalde situaties en met relaxte leiding mag je toch wel heel even een broek aan? :P Of zijn de regels zó mega-strikt? :shock:
Dus, dat.

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 06 jan 2005 20:26

haha.. die bad-eend, neej je moet in je rokje bergbeklimmen enzo :P

neej hoor, je mag best wel s een broek aan, met sporten, bergbeklimmen, weet ik t. Maar met bijbelstudie ennuh zondags enzow en andere dingetjes dragen ze meestal een rok.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 07 jan 2005 11:05

Ik was eigenlijk van plan er in een rokje heen te gaan, want ik wil ook niet buiten de groep vallen. (Als de norm is een rok dragen, dan provoceer je als je een broek draagt... nou daar heb ik ff geen zin in!) Misschien doe ik wel een broek onder in mijn koffer, stiekem :P Zodat die wel mee gaat op vakantie voor whatever...

Een vriedin van mij die wel gergem is, was vorig jaar ook op Daniël-kamp mee geweest. En voor het kamp hadden ze al een avondje met alle deelnemer. Maar is dat bij elk kamp? Een soort van "kennismaking"? Want dat klinkt best wel leuk! :D

Ik heb er zin in! yeah! Nu maar hopen dat ik mee mag :D
Dus, dat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jan 2005 11:53

mini schreef:haha.. die bad-eend, neej je moet in je rokje bergbeklimmen enzo :P

neej hoor, je mag best wel s een broek aan, met sporten, bergbeklimmen, weet ik t. Maar met bijbelstudie ennuh zondags enzow en andere dingetjes dragen ze meestal een rok.

Ik ben 1 keer met een kamp mee geweest dat ik absoluut geen broek aan mocht, zelfs niet met zeskamp. Maar wat deden wij als meisje's zijnde? een korte rok aan met daaronder onze korte broek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 07 jan 2005 12:19

whaha, belachlijk. hihi. tverschilt nogal met wat voor kamp je meegaat denk ik. Als je een sportief kamp hebt zou ik zeker een broek meenemen. Anders mag je in je eentje met een rokje de berg op. haha, ik zie badeend al gaan met haar niet provocerende rokje. Ik ben ook een paar keer met kamp meegeweest. Heb nooit van te voren een kennismaking gehad. Wij gingen trouwens al met een heel groepje die elkaar kenden. Als je dat ook doet moet je wel oppassen dat je niet als groepje in de groep blijft hangen, maar ook open staat voor anderen, anders is het zwaar irritant. De kampen waarmee ik altijd ben meegeweest, waren supertof! Leuke groep, relaxte leiding die meeging. en tligt denk ik ook een beetje aan de leeftijdsgroep die meegaat. Als t boven de 17/18 is dan is de leiding niet echt leiding meer. Bij jongere groepen heb ik daar wel eens irritante verhalen over gehoord. Maar ik heb het altijd getroffen!
Weet er een boel leuke verhalen over. Zoals die keer dat we gingen wandelen met een groepje van 6 mensen (de rest bleef bij t kamphuis) en eentje van de leiding had een kaart en die zou wel eens even de weg weten. Haha, we verdwaalden gigantisch en kwamen ipv 9 uur 's avonds, 2 uur in de nacht terug :lol: . haha. Ja kamp is cool!

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 07 jan 2005 12:43

Ik ga alleen op kamp, ik heb er wel over nagedacht wie ik mee zou kunnen vragen. Maar ik ga zeezeilen, en dant vind niet iedereen zo leuk als dat ik het vind! :P Maar ik hoop wel een hele hoop leuke mensnen te leren kennen! Als ik alles zo lees moet het ownijs gaaf worden! wowie! :D
~Get out and do what we were meant to do~

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 jan 2005 13:24

Waar?!!!?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 07 jan 2005 13:44

Juliah schreef:Ik ga alleen op kamp, ik heb er wel over nagedacht wie ik mee zou kunnen vragen. Maar ik ga zeezeilen, en dant vind niet iedereen zo leuk als dat ik het vind! :P Maar ik hoop wel een hele hoop leuke mensnen te leren kennen! Als ik alles zo lees moet het ownijs gaaf worden! wowie! :D

(dit bericht is door badeend gepost onder Juliah's naam...Juliah gaat niet op kamp)
~Get out and do what we were meant to do~

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 jan 2005 13:54

ga je zeilen oostzee, badeend?

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 07 jan 2005 15:30

ja! Ik heb er nu al zo'n zin in? Gaan er meer mensen oostzee-zeilen dan? Raido heeft al eens gezeild toch?
Dus, dat.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 jan 2005 15:59

daar wou ik eigenlijk ook mee mee! :)
maar ga toch voor iets anders denk, maar wat week nog niet ;)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 10 jan 2005 21:50

Evelien schreef:
mini schreef:haha.. die bad-eend, neej je moet in je rokje bergbeklimmen enzo :P

Ik ben 1 keer met een kamp mee geweest dat ik absoluut geen broek aan mocht, zelfs niet met zeskamp. Maar wat deden wij als meisje's zijnde? een korte rok aan met daaronder onze korte broek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hmm, dan moet je even kijken in de nieuwe folder van de Danielkampen. Zie de foto op de laatste bladzijde bij de reis naar Wengen.

Twee meisjes met een een kort zwart gymbroekje onder hun korte rok. WHAHA :)

Terug naar “Archief”