Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Ik ben eigenlijk wel van plan om dit jaar met Daniël-kamp mee te gaan. Lijkt me erg gaaf om op kamp te gaan! Mag dat ook als je geen gergem bent? Weet iemand dat?
mini schreef:haha.. die bad-eend, neej je moet in je rokje bergbeklimmen enzo![]()
neej hoor, je mag best wel s een broek aan, met sporten, bergbeklimmen, weet ik t. Maar met bijbelstudie ennuh zondags enzow en andere dingetjes dragen ze meestal een rok.
Juliah schreef:Ik ga alleen op kamp, ik heb er wel over nagedacht wie ik mee zou kunnen vragen. Maar ik ga zeezeilen, en dant vind niet iedereen zo leuk als dat ik het vind!Maar ik hoop wel een hele hoop leuke mensnen te leren kennen! Als ik alles zo lees moet het ownijs gaaf worden! wowie!
Evelien schreef:mini schreef:haha.. die bad-eend, neej je moet in je rokje bergbeklimmen enzo![]()
neej hoor, je mag best wel s een broek aan, met sporten, bergbeklimmen, weet ik t. Maar met bijbelstudie ennuh zondags enzow en andere dingetjes dragen ze meestal een rok.
Ik ben 1 keer met een kamp mee geweest dat ik absoluut geen broek aan mocht, zelfs niet met zeskamp. Maar wat deden wij als meisje's zijnde? een korte rok aan met daaronder onze korte broek![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten