Gebedsservice van Curadomi

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 15 mar 2005 10:23

Van de Curadomi-site:

Curadomi lanceerde met de kerstdagen van 2004 met succes een landelijk gebedsbemiddelingprogramma. Dit programma bemiddelt tussen mensen die gebed vragen en mensen die voor hen willen bidden. Aan de ene kant wil Curadomi de schijn voorkomen dat haar commerciéle belang een rol speelt bij dit bemiddelingsprogramma. Aan de andere kant wil Curadomi de verschillende christelijke organisaties en kerken -die belangstelling hebben getoond- de mogelijkheid bieden om via een neutrale onafhankelijke website gebruik te maken van dit programma. Daarom zal deze dienst binnen enkele dagen op de website Caring Apart Together operationeel worden. Tot die tijd zal het gebedsbemiddelingsprogramma via deze website niet te benaderen zijn. Excuus voor het tijdelijk ongemak.. >
Ga naar de gebedspagina op de onafhankelijke website http://www.caringaparttogether.nl/

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 15 mar 2005 21:27

Het is ook heel belangrijk om dan ook eens te denken aan de gebedsacties van Open Doors. Ook zij hebben gebedsacties waarbij mensen over de hele wereld bidden voor de vervolgde christenen. Vaak hoor je dan later een verhaal van die christenen dat je merkt dat het gebed ook echt verhoord is!

Zou God ook door zoiets niet willen verhoren? Dan zou Hij zijn eigen Woord tegenspreken waar staat dat een ieder die bidt zal ontvangen. En dat kan in je eentje wezen, maar ook met een hele grote groep mensen.
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 15 mar 2005 23:01

Het is wel waar dat we voor elkaar moeten bidden. Maar blijkbaar doen we dat niet. Ik denk dan ook dat dit idee geboren is uit de praktijk van nalatigheid. Het is triest dat het nodig is. In elk geval, kwaad kan het niet.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 16 mar 2005 00:13

jas schreef:Het is wel waar dat we voor elkaar moeten bidden. Maar blijkbaar doen we dat niet. Ik denk dan ook dat dit idee geboren is uit de praktijk van nalatigheid. Het is triest dat het nodig is. In elk geval, kwaad kan het niet.

Hoe kom je aan de uitspraak, dat we dat niet doen?En wat wil je er mee zeggen?

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 16 mar 2005 00:36

essieee schreef:
jas schreef:Het is wel waar dat we voor elkaar moeten bidden. Maar blijkbaar doen we dat niet. Ik denk dan ook dat dit idee geboren is uit de praktijk van nalatigheid. Het is triest dat het nodig is. In elk geval, kwaad kan het niet.

Hoe kom je aan de uitspraak, dat we dat niet doen?En wat wil je er mee zeggen?

Ik bedoel dat die instantie wellicht voorziet in een behoefte. Niet meer en niet minder. Ik spreek niet voor jou. Jij bidt wellicht wel veel voor anderen, maar niet iedereen doet dat.
En nogmaals, er kan niet genoeg gebeden worden.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Terug naar “Archief”