Raido schreef:wedden dat je het mij had gezegt? ik jou wel in iedergeval
Ja das waar, als een van de eersten zelfs,
Moderator: Moderafo's
Cirinde schreef:een vriend van mij had pas geleden een one night stand. Hij weet dat ik dit weet, en heeft me gesmeekt het net door te vertellen. Ik weet dat als zijn ouders erachter komen de rapen gaar zijn. Dit komt natuurlijk omdat een one night stand natuurlijk taboe is. Zeker in onze gemeenschap, hij wil dit dood zwijgen maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen....help me
pip schreef:Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.
Er zit een hoop verschil in. 'T is naar mijn idee de intentie die 't 'm doet.
Aragorn schreef:pip schreef:Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.
Goed punt, had ik nog niet eens over nagedacht..
Overigens lijkt het me moeilijk voorstelbaar dat een vrijpartij aangeeft of je wel of niet voor elkaar geboren bent, dat blijkt toch eerder uit andere dingen lijkt me? Overigens kan pure geilheid natuurlijk ook een oprechte intentie zijn.. 8)
pip schreef:Aragorn schreef:pip schreef:Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.
Goed punt, had ik nog niet eens over nagedacht..
Overigens lijkt het me moeilijk voorstelbaar dat een vrijpartij aangeeft of je wel of niet voor elkaar geboren bent, dat blijkt toch eerder uit andere dingen lijkt me? Overigens kan pure geilheid natuurlijk ook een oprechte intentie zijn..
Verscholen in de uitingenen liggen aspecten van de geaardheid daarmee kun je op elkaar afstemmen en stimuleren tot echte liefde zodat 'aldoende' brandende liefde ontstaat. (spreek uiit eigen ervaring) Deze ontmoeting bleek zeer duurzaam te zijn. Daarom eerst trouwen en dan maar zien hoe het op het erotische vlak uitpakt is van een naieviteit waar ikzelf niks mee kan.
Aragorn schreef:Het lijkt mij iig erg jammer als je er na zo'n one-night stand achterkomt dat het juist niet klikt, dan had ik liever helemaal geen seks met diegene gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten