One night stand

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 01 dec 2004 10:20

Raido schreef:wedden dat je het mij had gezegt? ik jou wel in iedergeval

Ja das waar, als een van de eersten zelfs,
What a wonderfull girl!!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 01 dec 2004 10:21

peentje schreef:ja ik zou echt niet iedereen iets toe vertrouwen, en vooral zulke dingen niet, maar ik denk dat er wel meer mensen die dat niet doen.

Maar deze jongen had het volgens mij niet zelf aan Cirinde vertelt, maar ze weet het wel.
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 01 dec 2004 10:25

Maar JIJ zegt dat JIJ het in jouw geval niet zou toe vertrouwen aan een ander. Die jonge waar Cirinde, de topicstarter het over heeft... hij heeft het haar niet vertelt. (maak ik ook op uit de post) Maar zij weet het wel! (en hoe dat vertelt ze niet)
Dus, dat.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 01 dec 2004 10:29

wat ik er van begrijp is dat de topicstarter het wel weet maar dat zijn vriend hem dat niet verteld heeft, wie dan wel? Het meisje denk ik
What a wonderfull girl!!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 01 dec 2004 10:30

peentje schreef:wat ik er van begrijp is dat de topicstarter het wel weet maar dat zijn vriend hem dat niet verteld heeft, wie dan wel? Het meisje denk ik

psies :wink:
Dus, dat.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 02 dec 2004 05:13

Vermoeiend, de hele nacht staan. Ik snap niet dat iemand dat wil :)

Aansluitend bij het gesprek (jaja, ik probeer het wel :D ): wat is het probleem? Ben jij (Cirinde) verantwoording aan iemand schuldig dan? Nee toch. Hij moet dat fijn met God uit zien te praten, lijkt me. Misschien dat je hem daar op kan attenderen... lijkt me zinvoller dan zijn ouders ongerust maken.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Calvin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: One night stand

Berichtdoor Calvin » 02 dec 2004 13:53

Cirinde schreef:een vriend van mij had pas geleden een one night stand. Hij weet dat ik dit weet, en heeft me gesmeekt het net door te vertellen. Ik weet dat als zijn ouders erachter komen de rapen gaar zijn. Dit komt natuurlijk omdat een one night stand natuurlijk taboe is. Zeker in onze gemeenschap, hij wil dit dood zwijgen maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen....help me

Gefeliciteerd, je hebt er een getrouwde vriend bij (in Gods oog).

Het is niet te hopen dat als het uit komt de rapen enkel gaar zijn omdat het taboe is....

Het is een grove zonde tegenover God, kijk maar in het huwelijksformulier; opdat de Tempel van God, dat is ons lichaam, niet verontreinigd worde; want zo iemand den Tempel Gods schendt, die zal God schenden. Hopelijk wordt dat nog door je vriend ingeleefd. Het is definitief en niet meer terug te draaien en een belediging tegenover zijn (eventuele) toekomstige vrouw. Dat zal hij tzt in zijn verkeringstijd dan nog moeten opbiechten. Ga dr maar aan staan.

Ik word hier erg verdrietig van.
Laatst gewijzigd door Calvin op 02 dec 2004 14:09, 5 keer totaal gewijzigd.
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 02 dec 2004 14:00

ja, inderdaad, daar krijg je (ik igg) problemen mee als je verkering zou hebben...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

pip
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pip » 04 dec 2004 10:41

Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.
Er zit een hoop verschil in. 'T is naar mijn idee de intentie die 't 'm doet.
vrede voor allen

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 dec 2004 12:13

pip schreef:Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.

Goed punt, had ik nog niet eens over nagedacht..

Overigens lijkt het me moeilijk voorstelbaar dat een vrijpartij aangeeft of je wel of niet voor elkaar geboren bent, dat blijkt toch eerder uit andere dingen lijkt me? Overigens kan pure geilheid natuurlijk ook een oprechte intentie zijn.. 8)

pip
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pip » 05 dec 2004 23:53

Aragorn schreef:
pip schreef:Het ligt er helemaal aan of de kortstondige relatie van tevoren bedoeld was als snelle wip zonder oprechte intenties, of dat de vrijpartij al snel aangaf dat de twee partners niet voor elkaar geboren waren.

Overigens lijkt het me moeilijk voorstelbaar dat een vrijpartij aangeeft of je wel of niet voor elkaar geboren bent, dat blijkt toch eerder uit andere dingen lijkt me? Overigens kan pure geilheid natuurlijk ook een oprechte intentie zijn.. 8)

Verscholen in de uitingenen liggen aspecten van de geaardheid daarmee kun je op elkaar afstemmen en stimuleren tot echte liefde zodat 'aldoende' brandende liefde ontstaat. (spreek uiit eigen ervaring) Deze ontmoeting bleek zeer duurzaam te zijn. Daarom eerst trouwen en dan maar zien hoe het op het erotische vlak uitpakt is van een naieviteit waar ikzelf niks mee kan.
vrede voor allen

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 dec 2004 00:00

pip schreef:
Aragorn schreef:

Verscholen in de uitingenen liggen aspecten van de geaardheid daarmee kun je op elkaar afstemmen en stimuleren tot echte liefde zodat 'aldoende' brandende liefde ontstaat. (spreek uiit eigen ervaring) Deze ontmoeting bleek zeer duurzaam te zijn. Daarom eerst trouwen en dan maar zien hoe het op het erotische vlak uitpakt is van een naieviteit waar ikzelf niks mee kan.

Hm, dus als ik het goed begrijp kun je uit de lichaamstaal waarmee je elkaar liefde bewijst opmaken hoe de ander is en zal zijn en op die manier aanvoelen of het klikt? Kan ik me iets bij voorstellen, maar dat is toch niet het enige aspect neem ik aan? Dat kun je ook merken aan hoe iemand praat enzo en lichamelijk contact hoeft nog niet altijd seks te zijn. Het lijkt mij iig erg jammer als je er na zo'n one-night stand achterkomt dat het juist niet klikt, dan had ik liever helemaal geen seks met diegene gehad.

André

Berichtdoor André » 06 dec 2004 00:51

Aragorn schreef:Het lijkt mij iig erg jammer als je er na zo'n one-night stand achterkomt dat het juist niet klikt, dan had ik liever helemaal geen seks met diegene gehad.

songtekst In het leven Het Goede Doel :

Ik zag je lopen, ik liep je voorbij
En ik wou wat bedenken, maar jij bedacht dat voor mij
En zei: 'Loop maar mee, ik woon hier maar even vandaan
en sta niet te twijfelen, want anders blijf je maar staan'
Je zei: 'Zwijg over liefde en denk niet aan geld
Eén moment van geluk, dat is alles wat telt
...In het leven'

We namen een taxi tot vlak bij je deur
Ik zocht naar m'n geld, maar jij betaalde de chauffeur
En je zei: 'Kom erin, en let maar niet op de zooi'
En ik vond je aardig, en jij vond mij mooi
Je zei: 'Zwijg over liefde en denk niet aan geld
...In het leven'

Ik ging naar huis toe, het was al licht
Ik zei nog 'Tot ziens!', maar de deur was al dicht
Ik nam de bus gelijk door naar kantoor terwijl ik me afvroeg:
'Waar deed ze het voor?'
Ze zei: 'Zwijg over liefde en denk niet aan geld
...In het leven'

Maar net als ik je uit mijn hoofd heb weggedacht
Ontmoet ik iemand die op jouw manier lacht
En als ik zomaar ergens, een broodje eet
Ruik ik ineens de geuren weer, van je lichaamszweet

Jij stapt op elke bus, jij zit in elke bar
Ik ben niet ongelukkig, maar iets in de war
Want in elke vrouw, herken ik jou
En bij elke vrouw denk ik: 'nou,
Zwijg over liefde en denk niet aan geld
...In het leven'

In het leven !
(3x)

Het gaat dus maar om 1 ding, maar dat wisten we geloof ik al, alleen mensen met een beeeeeetje gevoel blijven met het laatste couplet in hun hoofd spoken, denk ik.
Of zouden ze dat er ook voor over hebben?
Gelukkig maar dat God ons duidelijke adviezen/regels geeft...............................in het leven.

taco
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor taco » 06 dec 2004 02:29

eigenlijk best een zileig verhaal. een jongen die zich niet kan beheersen. dat gebeurd vaker dan je denkt of wil weten. en toch mag je het altijd voor God brengen en kan je er altijd vergeving om vragen.. al brengt het je magdelijkheid nooit meer terug. persoonlijk zou ik het vreselijk vinden als mijn verloofde zou zeggen: sorry, maar voor jou heb ik nog 3 anderen gehad.

de stilte zou pijnlijk lang zijn...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 dec 2004 09:08

Ik zou het echt NIET weten hoe ik zou reageren als mijn vriendin dat zou zeggen, ik zou denk ik huilen, en zeggen dat het goed was... Niet om de maagdelijkheid, daar merk je toch weinig van, niet om haar maar om mij.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”