ezri schreef:Ik vroeg om kracht, God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
Draai je het nu niet een beetje om? Ik neem aan dat je pas om kracht vraagt als je de moeilijkheden pas hebt..
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:ezri schreef:Ik vroeg om kracht, God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
Draai je het nu niet een beetje om? Ik neem aan dat je pas om kracht vraagt als je de moeilijkheden pas hebt..
Pierro schreef:hijwel schreef:Pierro schreef:Wat een onzin zeg van die computer, lijkt me een beetje doorgeslagen.....
dit is een getuig topic?
Alsje groot van God wil spreken mag dat hier!
Ik zeg ook zeker niet dat het niet mag, ik vind het alleen heel erg vaag
Pierro schreef:Daar kan ik zeker wel mee instemmen, alleen zou ik dat niet zomaar op een forum melden, maar dat heeft ook met karakter te maken denk ik.... Verder vind ik dat voorbeeld vrij vaag, ik vraag me af in hoeverre God Zich bemoeit met onze pc.....
ezri schreef:Aragorn schreef:ezri schreef:Ik vroeg om kracht, God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
niet zo kritisch, het is een GETUIG-topic![]()
(in elk geval heb ik wel keuzes met God gemaakt, waarvan later bleek dat het niet goed voor me was. God liet het toe om me dingen te leren)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten