Optimatus schreef:Ach, laat die oudjes toch... Ze klitten graag samen
27+ hè, dus jij ziet het wel zitten

Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Ik behoor dan tot het uitverkoren volk der 27jarigen. Ik wed dat dit er toch nog wel wat zijn. Alleen al door ons kleine aantal zijn wij natuurlijk de elite van de samenleving.
Cisca schreef:Optimatus schreef:Ik behoor dan tot het uitverkoren volk der 27jarigen. Ik wed dat dit er toch nog wel wat zijn. Alleen al door ons kleine aantal zijn wij natuurlijk de elite van de samenleving.
Aha, dat had ik kunnen weten, je stelt je nu boven de partijen, net had je het al over wij, ik dacht nog het is toch Wij Beatrix, maar nee, het is ook Wij Optimatus
cire schreef:Cisca schreef:Optimatus schreef:Ik behoor dan tot het uitverkoren volk der 27jarigen. Ik wed dat dit er toch nog wel wat zijn. Alleen al door ons kleine aantal zijn wij natuurlijk de elite van de samenleving.
Aha, dat had ik kunnen weten, je stelt je nu boven de partijen, net had je het al over wij, ik dacht nog het is toch Wij Beatrix, maar nee, het is ook Wij Optimatus
Optimatus heeft natuurlijk gelijk. Er zijn nog meer 27-ers te vinden op het forum.
Wie zou zich nu niet bij de elite willen scharen
Optimatus schreef:cire schreef:Cisca schreef:Optimatus schreef:Ik behoor dan tot het uitverkoren volk der 27jarigen. Ik wed dat dit er toch nog wel wat zijn. Alleen al door ons kleine aantal zijn wij natuurlijk de elite van de samenleving.
Optimatus heeft natuurlijk gelijk. Er zijn nog meer 27-ers te vinden op het forum.
Wie zou zich nu niet bij de elite willen scharen
Dat schept toch een bijzondere band he.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten