Zouden we het door hebben? Ik denk het niet, aangezien je er absoluut geen rekening mee houdt dat Hij hier ook is. Zouden wij ook zo reageren? Denk het wel, we blijven mensen.
Volgens mij zouden wij het door moeten hebben en toch merk ik wel dat er mensen zijn, die terdege er rekening mee houden.
Volgens mij is ook Refoweb een vorm van "Waar twee of drie in Mijn Naam bijeen zijn
Hier heb ik best lang over nagedacht.. vind ik best moeilijk.. Is dat zo? zijn wij met 2 of 3 vergaderd? of zijn wij alleen?(Het zou kunnen dat ik met de quote eens zou worden,..alleen ik ben niet overtuigd) Idd zijn er hele mooie stukken bij. Maar helaas worden die afgewisseld met "grof" taalgebruik, waar ik geen getuigenis kan zien voor God. Hoe zou de HG de site leiden.. Al geloof ik dat dat God topics gebruikt voor Zijn doeleinde. Maar dat zie ik toch anders dan dat de HG leidt.
Waar 2 of 3 mensen in vergadering zijn ben ik in hun midden.
Maar de vers ervoor dat mis ik nogwel eens.. ofwel vs 19 van mat 18
dat zegt.. Wederom, voorwaar ik zeg u, dat, als twee van u iets eenparig zullen begeren, het zal ten deel vallen van Mijn Vader die in de Hemel is.. vervolgens wordt gezegd want als 2 of 3....
Nu wordt in vs 19 het woord eenparig gebruikt en begeren.. Dat wil dus zeggen als er niet iets eenparig begeerd wordt is Hij ook niet in ons midden.
(Ik heb deze topic gemaakt ivm wat ik oa gelezen heb kan God lijden
vandaar)
Ik weet dat Gods Heilige Geest in mij woont.
Maar hoe vaak, helaas, luister ik niet naar Zijn stem?
Hele lange posting sorry,
God Bless, Rafaëlla
is heeeel herkenbaar
HJ schreef:
Ik denk dat we het met Zijn meningen niet eens zouden zijn. Dat deden de Farizeërs ook niet, terwijl ze de ins en outs van De Bijbel kenden. Wij zijn niet beter dan die mensen toen.
mooie reactie
vind ik ook...
Is voor mij een dubbele stel dat vraag hè
Stel dat hij zou bestaan, dan zou ik me voor kunnen stellen, dat hij zou vinden, dat we er globaal gezien een zootje van maken, en zou zeggen, dat we wat meer oog voor elkaar zouden kunnen hebben, en wat liefdevoller met elkaar om zouden kunnen gaan.
idd sis dubbele vraag