Internetrelaties

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
sirvienta
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2002 11:44
Locatie: apeldoorn

Berichtdoor sirvienta » 13 dec 2002 13:58

ik heb mijn beste vriendin toevallig (??) ontmoet op internet!
Ik heb haar ook al 3 x in het echt gezien en dat was echt supercooool!
en we hebben echt een hele goeie vriendschap! (no lesbi, zoals er hier iemand naast mij beweert :S)
grtz,
sirvienta
liefs van jullie forum-zusje --> sirvienta 's back again!!

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 14 dec 2002 18:25

Tuurlijk is het niet stom om via internet je vriend of vriendin te leren kennen! daar hoef je helemaal niet wanhopig voor te zijn, tkan toch gewoon zo zijn dat het goed klikt met een ander iemand op internet?
zoals iemand al zei: je zegt soms meer dan je in het echt zou doen.

wel een nadeel kan zijn dat je in die relatie ook alleen maar via je toetsenbord die relatie onderhoudt.
Dus dat je elkaar weinig ziet, weinig praat, maar alleen durft te praten via mail of chatten. Dat schiet niet op lijkt mij...
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 14 dec 2002 18:34

JialiKelly schreef:
wel een nadeel kan zijn dat je in die relatie ook alleen maar via je toetsenbord die relatie onderhoudt.
Dus dat je elkaar weinig ziet, weinig praat, maar alleen durft te praten via mail of chatten. Dat schiet niet op lijkt mij...


Maar gelukkig is dat niet bij elk stelletje zo! M.i. zelf bij bijna geen een! Waarom zou een relatie voor de rest anders zijn dan die van anderen? De mensen die elkaar in een cafe bij wijze van hebben ontmoet kunnen ook ver van elkaar wonen en doordeweeks contact houden per msn :mrgreen: Ik bedoel maar...Dus wat je hier zei slaat (sorry) nergens op:)

Gebruikersavatar
Lorijne
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2002 15:42
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Lorijne » 14 dec 2002 19:34

Leuk leuk leuk deze topic ;-)
Owkee, ik heb altijd errug hard geschreeuwd dat het stom is om je relatie te zoeken op Internet. Is het ook. Maarja, je kan gewoon een onwijs leuke jongen of meisje tegenkomen..........

Wat moet ik hier nu van zeggen :oops:
Over twee weken heb k een date ;-)
NIHIL AGENDO HOMINES MALE AGERE DISCUNT!!

Pietur
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2002 12:23

Berichtdoor Pietur » 14 dec 2002 23:06

Lorijne schreef:Leuk leuk leuk deze topic ;-)
Owkee, ik heb altijd errug hard geschreeuwd dat het stom is om je relatie te zoeken op Internet. Is het ook. Maarja, je kan gewoon een onwijs leuke jongen of meisje tegenkomen..........

Wat moet ik hier nu van zeggen :oops:
Over twee weken heb k een date ;-)


Je hebt helemaal gelijk Lorijne!! kHeb dat ook wel eens geroepen... Laat ik nu ook net over 2 weekies een date hebben;-)))))

Danielluhhh

Berichtdoor Danielluhhh » 14 dec 2002 23:11

Ik ben ooit es begonnen met chatten, en 'kheb daardoor nu echt hele leuke contacten! Het is echt niet zo dat je gaat chatten of mailen e.d. omdat je hopeloos bent om et zo maar uit te drukken. Iig, IK niet! :) Maar okee, ik vind een internetrelatie nix verkeerds aan. Alleen een internetrelatie hebben zonder dat je elkaar regelmatig ziet, vind ik een beetje te ver gaand...

Greetz :wink:

Gebruikersavatar
sirvienta
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2002 11:44
Locatie: apeldoorn

Berichtdoor sirvienta » 16 dec 2002 10:09

Pietur schreef:
Lorijne schreef:Leuk leuk leuk deze topic ;-)
Owkee, ik heb altijd errug hard geschreeuwd dat het stom is om je relatie te zoeken op Internet. Is het ook. Maarja, je kan gewoon een onwijs leuke jongen of meisje tegenkomen..........

Wat moet ik hier nu van zeggen :oops:
Over twee weken heb k een date ;-)


Je hebt helemaal gelijk Lorijne!! kHeb dat ook wel eens geroepen... Laat ik nu ook net over 2 weekies een date hebben;-)))))

:lol: hahaha! :lol: :lol: :lol:
zien jullie mekaar over 2 weekies dan?
:lol: :lol: :mrgreen: sirvienta = weer es veeeeeeeeelste nieuwsgierig!!!
Bye,
een ik hoop dat jullie (allebei!) een hele leuke date hebben!
Trouwes, mijn reactie dat ik een vriendin had gevonden via internet:
't Was een b-tje ondoordacht, want ik had ff niet door dat het hier over een liefdesrelatie gaat!!! :lol: :lol: echt lol dit forum!
liefs van jullie forum-zusje --> sirvienta 's back again!!

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 17 dec 2002 15:28

Ook ik!

Ik heb een hele goede, waardevolle vriend via internet leren kennen. Was helemaal niet de bedoeling, ik was met hem in hevige discussie beland op een forum.

Na jaar elkaar life ontmoet na intensief emailen. Super leuk (zowel de ontmoeting als hij) en heel bijzonder. We hebben geen verkering, maar het had best zo kunnen zijn!

Er is echt niets mis mee, :D Gewoon een lieve vriend erbij gekregen. Thank God.
Anders is het wanneer je je alleen nog maar richt op internet relaties, en je je off-line vriendenkring verwaarloosd. Dat lijkt me erg ongezond.

Liefs....
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 17 dec 2002 20:49

janneke schreef:
JialiKelly schreef:
wel een nadeel kan zijn dat je in die relatie ook alleen maar via je toetsenbord die relatie onderhoudt.
Dus dat je elkaar weinig ziet, weinig praat, maar alleen durft te praten via mail of chatten. Dat schiet niet op lijkt mij...


Maar gelukkig is dat niet bij elk stelletje zo! M.i. zelf bij bijna geen een! Waarom zou een relatie voor de rest anders zijn dan die van anderen? De mensen die elkaar in een cafe bij wijze van hebben ontmoet kunnen ook ver van elkaar wonen en doordeweeks contact houden per msn :mrgreen: Ik bedoel maar...Dus wat je hier zei slaat (sorry) nergens op:)


neej janneke, wat ik zeg is helemaal niet zo belachelijk.
er bestaan namelijk mensen die zich niet zo goed kunnen uiten weet je wel? maar wel via schrijven of typen écht contact hebben.
Met praten bedoelde ik dus ook écht praten, ergens over, serieuze dingen enzo. En er zijn echt wel stelletjes die niet echt met elkaar praten.
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 17 dec 2002 21:20

En waarom zouden mensen die elkaar via internet hebben leren kennen dat juist niet kunnen? Dat kunnen mensen die elkaar in het cafe hebben ontmoet net zo goed hebben! Dus die redenatie slaat nergens op.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 dec 2002 13:49

ik heb niet alles doorgelezen misschien zet ik hier wel een opmerking neer die al geweest is.
Ik denk dat je elkaar wel beter leert kennen. Ik weet niet of het wel de juiste weg is, veel mensen beginnen vaak aan een relatie, terwijl ze hun toekomstige patner nog te wieing kennen. Ik denk dat dit zo af en toe nu voorkomt dat dat geberut. dat wil natuurlijk niet zeggen dat al die relaties die zonder internet er zijn niet goed zijn. Ik vind het wel lekker om met iemand te maielen die ik niet ken, maar daar toch alles aan kwijt kan. Dat is ook weer per mens verschillend.

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 18 dec 2002 22:00

janneke schreef:En waarom zouden mensen die elkaar via internet hebben leren kennen dat juist niet kunnen? Dat kunnen mensen die elkaar in het cafe hebben ontmoet net zo goed hebben! Dus die redenatie slaat nergens op.



ja natuurlijk kan dat als je elkaar in het café ontmoet heb ook! dat zeg ik toch niet?
je zegt een beetje te snel dat iets nergens op slaat.
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 18 dec 2002 23:47

JialiKelly schreef:
janneke schreef:En waarom zouden mensen die elkaar via internet hebben leren kennen dat juist niet kunnen? Dat kunnen mensen die elkaar in het cafe hebben ontmoet net zo goed hebben! Dus die redenatie slaat nergens op.



ja natuurlijk kan dat als je elkaar in het café ontmoet heb ook! dat zeg ik toch niet?
je zegt een beetje te snel dat iets nergens op slaat.


Mee eens.... :mrgreen:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Hofnar

Berichtdoor Hofnar » 02 jan 2003 20:39

Hoi,

Ik ben net nieuw hier maar ik wil wel ff reageren.
Ik ben een vrouw van bijna 34 jaar en heb mijn vrouw via internet leren kennen.
Sinds aug. 2002 zijn wij nu getrouwd.

En inderdaad kun je je via de mail gemakkelijker uiten dan in het echt, tenminste dat was voor mij wel zo. Maar alles valt te leren en aan een relatie moet je werken.

Groeten,

Hofnar

Gebruikersavatar
menno
Verkenner
Verkenner
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2002 16:27
Locatie: Putten

Berichtdoor menno » 07 jan 2003 19:26

het is wel spannend om zo iemand te leren kennen. Je praat veel met elkaar en je gaat een keer niet op iemands uiterlijk af terwijl je dat normaal wel geneigd ben om te doen. :oops:
maar of ik zo maar met iemand af zou spreken die ik verder nog nooit gezien heb?? ik denk het niet!!
Als je niets de moeite waard vindt om voor te sterven, dan is niets het waard om voor te leven.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten