*Off topic verwijderd*
Moderator: Moderafo's
Yael schreef:je mag Jezus toch niet aanbidden? dan stel je toch iemand naast God? jij gelooft toch immers alleen in het Zoonschap van Jezus?
Als DJ kun je God natuurlijk ook eren met je muziek. Maak eens een mooie remix van een christelijk lied met een vette beat er onder zou ik zeggen!
elbert schreef:Yael schreef:je mag Jezus toch niet aanbidden? dan stel je toch iemand naast God? jij gelooft toch immers alleen in het Zoonschap van Jezus?
Correct. Je mag alleen God aanbidden (het 1e en 2e gebod). Toch werd ook Jezus aanbeden en wordt dat (terecht) nog steeds gedaan.
Zie ook Matth. 2:11, Matth. 8:2, Marc. 5:6, Joh. 9:38.
jostitosti schreef:pfff ik vind dit wel een beetje wazig gewauwel hoor he......... denk je echt dat God zich over dit soort dingen druk gaat lopen maken....?
mwah ik schrijf dan liever zelf een tekstje, ben voor expressie van je eigen gevoelens tegen over God. Goed of slecht.......als het maar oprecht is...... dat staat me soms een beetje tegen van de Soulsurvivor cultuur......te veel hapklare brokken mensen worden niet aangezet tot nadenken......er kan lekker geconsumeert worden......
Yael schreef::) dan moet je heel de discussie volgen.dr zijn namelijk mensen die ontkennen dat Jezus God is vandaar dat ik me dat afvraag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten