Moderator: Moderafo's
Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
Ik speel ook geregeld adventures, Broken Sword I en II, Day Of The Tentacle, etc.
Zijn er nog meer soortgelijke onlineadventures? Erg leuk.
TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
Ik speel ook geregeld adventures, Broken Sword I en II, Day Of The Tentacle, etc.
Genoeg. Deze van Samorost is bijvoorbeeld erg mooi... genieten....
TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
hmm ik kom al niet verder bij het tweede scherm..
TheEdge schreef:vlieger schreef:TheEdge schreef:Overkill schreef:Leuk spel, dat Case Of The Crabs, alleen niet zo moeilijk.
hmm ik kom al niet verder bij het tweede scherm..
Die met die aan z'n waterpijp sabbelende kerel bedoel je? Het is 50% in het wilde weg klikken op dingen en kijken wat er gebeurt, en 50% logisch nadenken over wat er zou moeten gebeuren. Probeer maar. Dan lukt 't vanzelf...
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
ah a la 28 Days laterKaw schreef:Ik ben programmeur... Als iemand voor de artistieke kant zorgt, dan...
Wat dacht je dat je op een ochtend wakker wordt en er is verder niemand meer op de wereld te vinden? En jij op zoek naar aanwijzingen... Lekker spannend!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten