klopt badeend....Weet je wat t is?? Sowieso zeiden ze in de Bijbel al dat de eindtijd nabij was. Maargoed, in andere werelddelen is er ooorlog. hongersnood en ga zo maar door. Maar als we even niet te ver weggaan en gewoon in Nederland blijven. Echte oorlog is hier niet, hongersnood zoals ze in de 3e wereld kennen ook niet. Goed, nederland is ook niet was t was....Moord, doodslag, egoisme...Maar of dat tekeken der eindtijd zijn? Overigens staat er in openbaringen dat de zon verduisterst zou worden en de zee in bloed zou veranderen. Denken jullie dat dit van de ene op de andere dag gebeurd ofnie?
Nee; dat denk ik niet. Ik noem even een "proces". Maar waar zijn wij in het "proces"? Zitten we er middenin? Of staan we aan het begin?
Jezus komt terug als het evangelie de hele wereld rond gegaan is. Voor zover ik weet is er niet veel meer te ontdekken aan de wereld. Ook daar kan ik urenlang over nadenken/praten...er word namelijk nog steeds ge-evangeliseerd, wat ik overigens echt heel mooi vind.
Verder willen veel mensen, denk ik, niet in de eindtijd leven. Ze hebben het hier best wel naar hun zin. Ik denk dat ik ook bij deze groep hoor, wij allemaal wel eigenlijk, ookal wil je het zelf niet weten.
Dus, dat.