japijo schreef:De ggn zegt toch ook dat ze de enige ware kerk zijn?
Dat heb ik nog nooit een gergeminnedder horen zeggen.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:japijo schreef:De ggn zegt toch ook dat ze de enige ware kerk zijn?
Verder zijn de kerkverbanden CGK, GG, GGinNed, NH ihv,OGG besmet met deze Comriaanse dwaling.
japijo schreef:Aragorn schreef:japijo schreef:De ggn zegt toch ook dat ze de enige ware kerk zijn?
Ik heb het zelfs een keer door een gergeminned dominee horen zeggen in een boekje. Dat boekje ging over kerken. Het was een dominee die was sigarendraaier en na een periode van ... jaar leertijd bij een dominee ineens dominee geworden. Heeft dus geen opleiding genoten. Ik weet helaas de naam niet van die beste man. Misschien dat een van de ggn'ers mij daarbij kan helpen.
Hij zei dat er buiten de Gergem in Ned. enkele schapen van de kudde ronddolen in andere kerken. Als ze bekeerd zijn kunnen ze daar niet blijven en zullen ze naar de gergem in ned komen.
Heel vreemd maar waar!!
Het kan best dat er mensen in de ggn zijn die hun kerk als de enige ware zien, maar die mensen zul je overal tegen kunnen komen.
Klaas schreef:Het kan best dat er mensen in de ggn zijn die hun kerk als de enige ware zien, maar die mensen zul je overal tegen kunnen komen.
Er zijn bijzonder weinig mensen in de evangelische kerken die menen dat de ggn de enige ware kerk is.
Aragorn schreef:Het kan best dat er mensen in de ggn zijn die hun kerk als de enige ware zien, maar die mensen zul je overal tegen kunnen komen.
Het gaat erom dat het niet de officiele leer van het kerkverband is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten