Jouw vrienden(groep)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Claire
Mineur
Mineur

Berichtdoor Claire » 21 apr 2004 16:54

Weet je ik heb zoveel vrienden! Maar de meeste zijn maar oppervlakkige vrienden waar je igenlijk niet veel van weet! Ik heb schoolvrienden(echt een hele gave club) Vakantie vrienden, kampvrienden, mailvrienden, refowebvrienden, kerkvrienden! Noem maar op ik heb een groep pvan een stuk of 10 waar ik echt heel goed mee op kan schieten! Eeen vriend en 2super goede vriedinnen! Maart ja waarom nu hun?
Ja mijn alllerbeste vriendin is van de basischool ze zit bij me in de klas al heel lang en bij mij in de lkerk en woont vlakbij en het klikt gewoon mega veel lol maar ook serieuze gesprekken! Maar waarom zijn die vrienden mijn vrieden ik weet dat niet goed neer te zetten

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 22 apr 2004 14:45

Maar wat is jouw definitie van 'vrienden' dan Claire?

Verder: Mr J.: mee eens.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 22 apr 2004 15:41

Iets waar ik eigenlijk absoluut geen gebrek aan heb is vrienden. Een paar die ik héél goed ken, en nog een twintigtal die ik behoorlijk goed ken, en ook gewoon heel serieus mee ben.

als ik een vriendin zou hebben zou ik niet meer weten hoe ik genoeg tijd moest vinden voor m'n vrienden :wink:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 22 apr 2004 16:46

Heel veel vrienden gehad en een heleboel weer uit het oog verloren, nooit zozeer in vrienden teleurgesteld, andere interesses, nieuwe vrienden en verhuizingen zijn daar de oorzaak van.
Wat wel opvalt is dat de vriendschappen die ik tegenwoordig (nu ik wat "ouder") heb hechter en dieper zijn.
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

MeneerAart
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor MeneerAart » 22 apr 2004 17:28

Ik heb een hele diverse vriendengroep. Ik ben sowieso 3maal verhuist en heb daardoor overal in t land vrienden.
Waar ik nu woon heb ik een vriendengroep waarvan de helf christelijk is en de andere helft niet. Met beiden kan ik goed praten en veel lol hebben.

Verder heb ik 4 vrienden waar ik meer dan gemiddeld tegen vertel en heel veel mensen die zeg maar randvriendjes zijn. Dus leuk als je ze ziet en een leuk babbeltje maar verder geen intensieve contacten.

Wel merk ik bij sommige mensen dat het moeilijk is contact met ze te houden doordat ze opeens een vriendin hebben. Dat is altijd erg jammer, maar ik ga daar dan ook niet meer achterheen als duidelijk is dat ze daar voor kiezen. Als ze dan na hun verkering opeens wel weer veel aandacht willen, dan ben ik wel erg terughoudend omdat ik het dan duidelijk vindt dat het geen echte vriend is.

Maar over t algemeen ben ik dus heel gelukkig met een hoop vrienden :lol:
Weten is meten

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 23 apr 2004 09:07

Sinds ik een vriendin heb ga ik altijd op vrijdag of zaterdagavond iets met maten doen, meestal zonder vriendin erbij en op de overblijvende avond en zondag met de vriendin bevalt perfect!
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

But when the trees bow down their heads,

The wind is passing by.

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 23 apr 2004 14:34

Op school heb ik 5 hele goeie vrienden, waar ik bijna alles aan vertel, daarnaast nog wat gewone vrienden waar ik mee omga. Ook van de kerk een aantal goeie vrienden, die zie ik bijna alleen in het weekend en dan nog aantal gewone vrienden buiten school en kerk om, die ik van vroeger enz ken, via via vrienden en vakantie-vrienden. Mijn zus is ook een supergoeie vriendin :D . Ik heb niet speciaal 1 beste vriend of vriendin, wel 1 supergoeie vriendin die echt alles van me weet en me al 12 jaar kent en een keigoeie vriend waarmee ik heel veel meemaak. Een boyfriend heb ik niet.
~Get out and do what we were meant to do~

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 24 apr 2004 12:56

Snorbaarder schreef:Heel veel vrienden gehad en een heleboel weer uit het oog verloren, nooit zozeer in vrienden teleurgesteld, andere interesses, nieuwe vrienden en verhuizingen zijn daar de oorzaak van.
Wat wel opvalt is dat de vriendschappen die ik tegenwoordig (nu ik wat "ouder") heb hechter en dieper zijn.

Helemaal mee eens.

Mijn beste vriend (rotbegrip, ik blijf het zeggen)... hm, hoe pak ik dit aan.. Weet je, ik noem het gewoon m'n hartsvriend :mrgreen:

Hij weet bijna alles van mij en ik van hem. Dat is echt zo grappig, ik weet zelfs wat hij lekker vind in bed :S :) haha

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 24 apr 2004 15:10

Ik vind het ook belangrijk als vrienden je durven te corrigeren. Mijn hartsvriend :mrgreen: blijft dat doen ook al raak ik er standaard van geirriteerd , hij weet da ik er iets meedoet. Ik zal dat nooit tegen hem zeggen, daarvoor ben ik iets te arrogant, maar dat vind ik zo tof aan hem. Ik heb het erg nodig om gecorrigeert te worden, ik kan heel onredelijk zijn. Hij geeft me dan behoorlijk op mn donder. Ik ben dan eerst pist en vraag hem nooit meer zo'n toon tegen mij aan te slaan terwijl ik altijd weet dat hij gewoon gelijk heeft. Het is mooi om te zien hoe sommige vriendschappen veranderen naarmate je ouder wordt.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 apr 2004 15:34

Vrienden zijn echt relaxed! De wereld is een stuk mooier als je mensen hebt waar je gewoon goed mee kan praten, bier drinken, enz.

Petrus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Petrus » 28 apr 2004 20:22

AikonGirl schreef:Vrienden? Wat zijn dat? :|

Hey,
Vrienden maak je. Zeggen ze. Soms worden ze je in de schoot geworpen :lol:
mzzl,
Petrus

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 29 apr 2004 15:47

Vrienden maak je niet, die krijg je. Dat is het gezegde wat jij uit z'n verband rukt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 mei 2004 08:02

"gewoon"

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 01 mei 2004 12:04

in mijn vriendengroep is pas een stelletje uit elkaar gegaan :| :?
nu maar hopen dat dat niet te veel gevolgen gaat hebben :cry: :?
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 mei 2004 15:03

In mijn vriendengroep ook :lol: :mrgreen:

(maar met de gevolgen valt het wel mee geloof ik)

Terug naar “Archief”